Min datter hoster som en gal..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.038 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. december 2009

N&J

Jeg aner bare ikke hvad jeg egentlig må give hende, tænkte på at give lidt lunken te, men der er jo egentlig koffein i, så må hun overhovedet få det.. ved jo heller ikke om hun vil drikke det, men syntes bare det er så synd for hende at hun har det skidt, især når det blusser op ved sengetid, fordi hun jo ligger ned, har prøvet at støtte op med diverse puder, men hun får altid vendt sig helt om.. 

Hun er 9 mdr. skulle jeg måske lige skrive.. 

Nogen forslag??? Normalt ville jeg dufte hele hytten til med pebermynteloiedråber, men det ved jeg heller ikke om hun kan tåle??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

Mira0911

NikitasMoar skriver:

Jeg aner bare ikke hvad jeg egentlig må give hende, tænkte på at give lidt lunken te, men der er jo egentlig koffein i, så må hun overhovedet få det.. ved jo heller ikke om hun vil drikke det, men syntes bare det er så synd for hende at hun har det skidt, især når det blusser op ved sengetid, fordi hun jo ligger ned, har prøvet at støtte op med diverse puder, men hun får altid vendt sig helt om.. 

Hun er 9 mdr. skulle jeg måske lige skrive.. 

Nogen forslag??? Normalt ville jeg dufte hele hytten til med pebermynteloiedråber, men det ved jeg heller ikke om hun kan tåle??

Jeg har fået anbefalet af sp, kamille the... Eller ring til lægen og spærg, de kan give et rigtig svar på det...

Anmeld

2. december 2009

Valle81

Hejsa:0)

Kog noget vand og hæld op i en skål, dryp pebermynthe dråber i og stil det ind på hendes værelse.

Det beroligere.

Når Asta hoster rigtig slemt eller er meget forkølet, kan jeg godt finde på at tage en vatrondel og dryppe et par dråber på og så ind på ryggen eller maven.

Det hjalp rigtig meget.

Christina

Anmeld

2. december 2009

N&J

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Kog noget vand og hæld op i en skål, dryp pebermynthe dråber i og stil det ind på hendes værelse.

Det beroligere.

Når Asta hoster rigtig slemt eller er meget forkølet, kan jeg godt finde på at tage en vatrondel og dryppe et par dråber på og så ind på ryggen eller maven.

Det hjalp rigtig meget.

Christina

det bliver jeg simpelthen nødt til at prøve.. 

Anmeld

2. december 2009

N&J

MoarJ skriver:

Jeg har fået anbefalet af sp, kamille the... Eller ring til lægen og spærg, de kan give et rigtig svar på det...

Jeg har kun rød the og jeg har så fået svineinfluenza så må ikke gå ud.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.