Ej...hvor er det synd og skræmmende at dn x ikke formår at tage hensyn til jeres barn og især når hun nu så flot giver udtryk for hvad hun har brug for. Tænker om man som forældre også ville afvise dem om dagen hvis de søgte kontakt eller om det bare er om natten at det er ok at afvise sine børn? synes det er en underlig holdning at have.
Hvis det var mit barn der havde det sådan, så ville jeg tale med faderen om at nedsætte samvær og evt så give en hverdag i stedet, hvis det kan lade sig gøre. Børn er ikke hos sine forældre for forældrenes skyld, men udelukkende for børnenes skyld.
Jeg har virkelig ondt at dit barn...øv...min x han putter med vores drenge tæt på sig, det giver dem så meget og ikke mindst så ved jeg at de får al den kontat og tryghed for ham som de har brug for og jo ikke får alle de dage de er her hos mig.
Tal med ham igen...evt om de ikke kan sove inde hos hende den første nat, han må da have lyst til at hun har det godt...ellers virker det da helt åndsvagt.
Og så mener jeg ikke det handler om, om man kan blande sig, men mere om man overhoved kan lade være...jeg ville ikke kunne hvis det var mit barn, det er helt sikkert.
Knus Eva.
Anmeld