Hvordan er det, nu det er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2009

Valle81

MoarJ skriver:

Ja det er jo det...

Der ingen problemer når Julie bliver passet ude... Men det kan der jo komme i dp... Der er jo børn omkring hende, og det er hun ikke vant til...

Håber det kommer til at gå rigtig godt... Jeg kan godt forvente at hun bliver forkølet osv... Og der skal hun vel holdes hjemme indtil det er over?

Hun kommer til at tage det med bravour:0)

i den dagpleje hvor min datter gik, var der tit nogle der var syge også min datter. Tror senere det hang sammen med at de var i en kælder, hvor der nok altid var lidt for koldt.

De dagplejebørn jeg passede, var faktisk næsten aldrig syge.

Så det er meget forskelligt, men ofte så bliver ens barn og en selv mere syg i den første tid hvor de starte i pasning, for man får lige en ekstra portion baktusser:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

Mira0911

Valle81 skriver:

Hun kommer til at tage det med bravour:0)

i den dagpleje hvor min datter gik, var der tit nogle der var syge også min datter. Tror senere det hang sammen med at de var i en kælder, hvor der nok altid var lidt for koldt.

De dagplejebørn jeg passede, var faktisk næsten aldrig syge.

Så det er meget forskelligt, men ofte så bliver ens barn og en selv mere syg i den første tid hvor de starte i pasning, for man får lige en ekstra portion baktusser:0)

Ja, er ret sikker på at klare det uden problemer... Her de sidste 3 mdr, har Julie været meget syg... Håber det er slut... 

Det var da lidt træls med den kælder...

Må da også være skønt at kunne passe sit eget barn hjemme...

Anmeld

2. december 2009

Valle81

MoarJ skriver:

Ja, er ret sikker på at klare det uden problemer... Her de sidste 3 mdr, har Julie været meget syg... Håber det er slut... 

Det var da lidt træls med den kælder...

Må da også være skønt at kunne passe sit eget barn hjemme...

Det var også skønt:0) Var meget spændt på hvordan hun ville klare det, men hun klarede det så flot. Kunne sagtens dele mig, ogville tit gerne invitere børnene  med på hendes værelse og lege.

Var meget spændt på hvordan foældrenen ville reagere, nogle tager det at man passer sit eget barn som noget negativt. Men det gik så godt, nogle udtrykte deres bekymring over det, men kom noget tid efter og sagde, at de synes jeg adskilte det så godt. Det var en fed ros.

Hvadre mange udfordirnger omrking det at starte op. Alene mor, passe datter hjemme, boede i lejlighed, var ung(24 år) og havde ingen erfaringer anden end min passion iforhold til det at passe børn.

Men alt gik som smurt:0)

Knus

Anmeld

2. december 2009

Mira0911

Valle81 skriver:

Det var også skønt:0) Var meget spændt på hvordan hun ville klare det, men hun klarede det så flot. Kunne sagtens dele mig, ogville tit gerne invitere børnene  med på hendes værelse og lege.

Var meget spændt på hvordan foældrenen ville reagere, nogle tager det at man passer sit eget barn som noget negativt. Men det gik så godt, nogle udtrykte deres bekymring over det, men kom noget tid efter og sagde, at de synes jeg adskilte det så godt. Det var en fed ros.

Hvadre mange udfordirnger omrking det at starte op. Alene mor, passe datter hjemme, boede i lejlighed, var ung(24 år) og havde ingen erfaringer anden end min passion iforhold til det at passe børn.

Men alt gik som smurt:0)

Knus

Ej hvor må det da bare være super skønt at det gik så godt...

Jeg har også hørt meget, at det ikke er godt at passe barnet hjemme, fordi så kommer det ikke ud blandt andre børn osv...

Det er der jo så, hvis man er dagplejer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.