Løb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
0 svar
0 synes godt om
2. december 2009

TbCp

Vi er lige gået igang med at løbe... dvs. den sidste uge har vi været afsted 3 gange.
Jeg havde ALDRIG troet jeg skulle sige det, men igår efter løbeturen havde jeg det bare SÅ godt. Kan allerede mærke at jeg har mere energi og overskud.

Igår løb vi lige efter jeg havde fået fri og jeg kunne mærke at det var det helt rigtige tidspunkt for mig. Ellers har vi løbet en times tid efter aftensmaden og der skal jeg virkelig SLÆBE mig selv afsted.
Men igår glædede jeg mig faktisk til at komme ud at løbe og jeg fik lige klaret hjernen. Havde haft en rigtig træls dag hvor 3 af mine 4 dagplejebørn havde skreget hele dagen, sådan en løbetur gjorde bare underværker.

Vil gøre hvad jeg kan for at fortsætte den gode stil.

Vi har været på kur lidt tid nu, der er røget ca 4 kg, men nu synes jeg det står lidt stille. Men har det fint nok med vægten nu, så kan det være løbeturerne kan stramme lidt op.

Jeg lider af for højt blodtryk og håber også at løbeturerne måske kan have en god effekt der.

Samtidig synes jeg faktisk det er rigtig hyggeligt at være sammen med min familie på den måde. Vi putter Liva i barnevognen og så løber vi derudaf.

Men at jeg faktiskk skulle nå en dag hvor jeg syntes det var dejligt at løbe.... det havde jeg aldrig troet.

Hilsen Tina - som har meget ømme lår og baller idag.... på den gode måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.