Maven 17+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2009

hc=k

Rigtig fin mave.. Mit gæt er en dreng ( Jeg har endnu ikke taget fejl ved nogle så jeg er da lidt spændt hva det bliver. )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

N&J

Syntes det ligner en pigemave.. den sidder meget langt nede... nemlig, men nu må vi se..

Anmeld

2. december 2009

Bom

hc=k skriver:

Rigtig fin mave.. Mit gæt er en dreng ( Jeg har endnu ikke taget fejl ved nogle så jeg er da lidt spændt hva det bliver. )

Det bliver spændende om du så også gætter rigtig ved mig..

Jeg har faktisk selv på fornemmelsen at det bliver en dreng, ved ikke hvorfor.. Så jeg glæder mig bare rigtig meget til d. 15 dec..

Anmeld

2. december 2009

ønskebørn74

Mini-Terp skriver:

Det bliver spændende om du så også gætter rigtig ved mig..

Jeg har faktisk selv på fornemmelsen at det bliver en dreng, ved ikke hvorfor.. Så jeg glæder mig bare rigtig meget til d. 15 dec..

Jeg tør ikke tage et gæt... Synes maver er så forskellige...

Men hvor er den fiiiiin!!!!!

Anmeld

2. december 2009

Svenne

Hold da op, hvor er det en fin mave! Jeg er selv 17 + 4 i dag, og jeg har altså slet ikke sådan en fin rund mave endnu!

Anmeld

2. december 2009

Bom

Svenne skriver:

Hold da op, hvor er det en fin mave! Jeg er selv 17 + 4 i dag, og jeg har altså slet ikke sådan en fin rund mave endnu!

Tusind tak..

Skal vi ikke se din mave os?? 

Mine kollegaer siger også at jeg hurtig er blevet stor.. Min svigerinde er sat til samme dag som mig, og hende kan men slet ikke se noget på endnu.. Så tror det er meget forskelligt fra person til person.

Anmeld

2. december 2009

TbCp

Det er da en dreng der gemmer sig derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.