GOD WEEKEND.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. januar 2008

Pia.

til alle de søde mennekser som er på baby.dk

for første gang i hele denne uge er mit humør ved at være bedre - min mand tager hjem fra skiferie i morgen, og jeg skal hente ham søndag morgen når de kommer med bussen, aldrig har jeg glædet mig så meget.
En god ting har vi begge lært ved at være adskildt, for første gang så lang tid. Det er at vi IKKE kan undvære hinanden, for pokker hvor har det været hårdt.
jeg har savnet ham så meget, anede slet ikke det ville blive sådan her og det samme har han jo måtte sande. Selvom det har været en skøn tur for ham, så ved han med sig selv at han aldrig vil kunne rejse fra os igen, men så er det jo prøvet.

Nå det var slet ikke det jeg ville *sss* det var jo bare en hilsen med ønske om en god weekend til alle.

Pas på jer selv, jeres dejlige mænd/kærester og jeres vidunderlige børn.

stort weekend knus fra Pia, som skal se sin mand igen om ca. 33 timer, nøj hvor jeg glæder mig .....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2008

Anja :)

Også god weekend til dig ;)

Uh jeg kender godt, det med at savne - det er helt forfærdeligt, men også sundt for parforholdet at opleve, synes jeg, at man virkelig, som du skriver, ikke kan undvære hinanden :).

Håber I får den bedste genforening på søndag ;)

Knus fra Anja

Anmeld

12. januar 2008

Tulle85

Også rigtig god weekend til jer :D

Kender godt følelsen af, at savne pyh, men tror det er sundt :)

Kram Line

Anmeld

12. januar 2008

Heidi B

Hej Puha får en helt knude i maven...:'( Synes vi er meget adskilt for tiden, da vi er ved at sætte hus i stand. Så en er på job of henter unger en anden køre i huset og maler. Han er der nu og jeg er her... Men en hel uge.... Pyha!!! Glæder mig til at høre om genforeningen. (L)

Anmeld

14. januar 2008

Pia.

Kære Anja, Line & Heidi.

Tak for jeres søde svar *S*

Det var så skønt at få ham hjem igen, Vi hentede ham ved bussen i går morges kl. 8.00.(L)
Vi havde en rigtig hyggelig dag hele søndagen, alle 5, og da børnene var blevet puttet lagde vi os sammen på sofaen med dynen og bare hyggede....(L)

Er så lettet i dag, trækker vejret på en helt anden måde *S* - godt han aldrig skal rejse fra os igen.

Håber I havde en dejlig weekend.
Knus & kram Pia, som er helt nyforelsket i sin dejlige mand.(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.