Det gik hurtigt her... Davids far og jeg gik fra hinanden på et eller andet tidspunkt i løbet af sommeren 2007 - kan ikke huske præcist hvornår, for han boede her indtil midt i december! (RIgtigt besværligt/træls, men han kunne ikke finde et sted at bo - sagde han)
I september oprettede jeg en profil på match.com - bare for at prøve at se om der kunne være muligheder dér. Skrev lidt frem og tilbage med 2 forskellige, men det var ikke rigtigt noget. Så først i november skrev Ricki, vi var på MSN,for så kunne der være billede på samtidig! Allerede 15. november mødtes vi og det klikkede bare! (var meget nervøs, fordi det var første gang i en del år og også fordi han er 14 år ældre end mig...) To-tre uger senere mødte han David, som var 15 mdr - stille og roligt. Så er han bare kommet flere og flere gange, og David og han har et rigtigt godt forhold til hinanden. I starten skubbede David Ricki væk når han ville kysse mig, og det er stadig mor, der er bedst, når man skal trøstes, men er nemt sluppet, synes jeg
Det er i øvrigt 2 år siden nu!
Anmeld