Vil lige dele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. december 2009

82Miraklet

de super gode stunder Jeg har her i min barsel med Noah.... Ville SÅ gerne have været til Babysvømning dengang med Naija, men det blev aldrig til noget... Denne gang fik jeg sparket mig sammen og Noah han ELSKER det.. Er helt synd nu når han til Jan. starter i dagpleje og vi ikke kan komme afsted så tit.

Håber jeg snart lige kan få taget mig selv i nakken og komme med en ordentli opdatering her fra hjemmefronten... men lige pt. er der bare så meget med begravelser, julehalløj, kagebagning og kagekursus og simpel børnepasning som lige for tiden trækker lidt tænder ud.... Naija er vidst blevet en rigtig Præ Teenager !!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

Munder

Maria82 skriver:

de super gode stunder Jeg har her i min barsel med Noah.... Ville SÅ gerne have været til Babysvømning dengang med Naija, men det blev aldrig til noget... Denne gang fik jeg sparket mig sammen og Noah han ELSKER det.. Er helt synd nu når han til Jan. starter i dagpleje og vi ikke kan komme afsted så tit.

Håber jeg snart lige kan få taget mig selv i nakken og komme med en ordentli opdatering her fra hjemmefronten... men lige pt. er der bare så meget med begravelser, julehalløj, kagebagning og kagekursus og simpel børnepasning som lige for tiden trækker lidt tænder ud.... Naija er vidst blevet en rigtig Præ Teenager !!

Fantastiske svømmebilleder, han er da vist en rigtig lille vandhund.

Vi går til svømning med Andrea om mandagen, og hun elsker det!!!

Anmeld

2. december 2009

Stumpen

Skønne billeder!! Propper du har bare ned under vandet??

Anmeld

2. december 2009

82Miraklet

Dorte W. skriver:

Fantastiske svømmebilleder, han er da vist en rigtig lille vandhund.

Vi går til svømning med Andrea om mandagen, og hun elsker det!!!

Jeg skal også til at finde ud af noget med Naija.. hende og jeg har brug for lidt Mor datter tid sammen UDEN Noah.... Som er ekstremt Mor glad og hænget !!!!

Hun er ikke helt tryk ved vandet, men kan jo håbe det kommer ligeså stille....

Anmeld

2. december 2009

82Miraklet

Stumpen skriver:

Skønne billeder!! Propper du har bare ned under vandet??

Probber og Probber... det lyder så voldsomt... Man altså ja både og..... Vi tæller til tre og så dykker han langsomt under... ned i vandet og så ligeså stille op igen....  Men når han sidder på kanten i svømmehallen, kaster han sig selv ud i vandet og ryger i, hvor jeg griber ham i vandet og igen langsomt hiver ham op... Eller også hopper vi fra kanten hvor han sidder og så holder jeg i hans arme og så dykker vi under... eller han gør ihvertfald !!!

Anmeld

2. december 2009

Stumpen

Maria82 skriver:

Probber og Probber... det lyder så voldsomt... Man altså ja både og..... Vi tæller til tre og så dykker han langsomt under... ned i vandet og så ligeså stille op igen....  Men når han sidder på kanten i svømmehallen, kaster han sig selv ud i vandet og ryger i, hvor jeg griber ham i vandet og igen langsomt hiver ham op... Eller også hopper vi fra kanten hvor han sidder og så holder jeg i hans arme og så dykker vi under... eller han gør ihvertfald !!!

Vi skal meget snart have victoria med i svømmeren, så det skal da prøves eller skal vi vente lidt til hun er tryg ved det store vand?

Anmeld

3. december 2009

82Miraklet

Stumpen skriver:

Vi skal meget snart have victoria med i svømmeren, så det skal da prøves eller skal vi vente lidt til hun er tryg ved det store vand?

Hvor gammel er det nu Victoria er nu ??

Det kommer meget an på fra barn til barn om de er klar til dyk 1. gang.... Noah var klar og jeg selv var klar.. så vi gjorde det dog i forbindelse med en instruktør..... Noah havde en alder så han måske ikke helt kunne huske at lukke ordentlig af... men det gik fint...

Hvis Victoria ikke er glad den 1. gang hun skal i vandet vil  jeg ikke syntes i skulle dykke men vente  som du selv siger...

Anmeld

3. december 2009

Stumpen

Maria82 skriver:

Hvor gammel er det nu Victoria er nu ??

Det kommer meget an på fra barn til barn om de er klar til dyk 1. gang.... Noah var klar og jeg selv var klar.. så vi gjorde det dog i forbindelse med en instruktør..... Noah havde en alder så han måske ikke helt kunne huske at lukke ordentlig af... men det gik fint...

Hvis Victoria ikke er glad den 1. gang hun skal i vandet vil  jeg ikke syntes i skulle dykke men vente  som du selv siger...

Jamen hun er jo lige straks 5 mdr, så tror da hun har glemt alt om at lukke af.. Mon jeg skal lave værè??

Anmeld

3. december 2009

82Miraklet

Stumpen skriver:

Jamen hun er jo lige straks 5 mdr, så tror da hun har glemt alt om at lukke af.. Mon jeg skal lave værè??

Noah var knap 8 mdr da vi startede og han kunne stadig lukke af...

den første gang de kommer under kan de måske godt glemme det, men så næste gang, så lukker de af....

Tror ikke at hun ikke kan nu hun kun er 5 mdr....

Glæder mig til at hører om jeres tur...

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.