Lysterapi-lamper..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.328 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. december 2009

Anonym trådstarter

Er der nogen af jeg kloge kvinder der har erfaring med brug af lysterapi-lamper?

Jeg havde sidste år en middelsvær depression, skyldet problemer i familien. Jeg spiser varrieret, får frugt og grønt hver dag. Drikker 1.5 liter vand dagligt, motionerer jævnligt og tager vitaminer+ginseng tilskud.. Og jeg har et immunforsvar der ikke er eksisterende..

Ved I, om en lysterapilampe kunne være en mulighed for at få kroppen lidt på rette kurs igen? Psykisk føler jeg mig meget ovenpå, og har det bedre end jeg ar haft det i årevis.. Men mon en lampe kunne hjælpe mig lidt videre?

Om ikke andet, så håber jeg I ar nogle gode råd, da jeg er virkelig træt af at være syg hele tiden!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

dorthemus

Min veninde har stor glæde af sin lysterapilampe som hun bruger i de mørke vintermåneder...måske det også er noget for dig

Knus Dorthe

Anmeld

1. december 2009

Tvilling

Hejsa..

Jeg har fået akupunktur for mit immunforsvar, og det var rigtig godt og effektivt. Så hvis du har det ok med nåle er det mit forslag.. Har ingen erfaring med de lamper, men har selv et imunforsvar der er ikke eksisterende. Og SLET ikke nu jeg er gravid..

Knuz Tvilling

Anmeld

1. december 2009

Anonym trådstarter

Tvilling skriver:

Hejsa..

Jeg har fået akupunktur for mit immunforsvar, og det var rigtig godt og effektivt. Så hvis du har det ok med nåle er det mit forslag.. Har ingen erfaring med de lamper, men har selv et imunforsvar der er ikke eksisterende. Og SLET ikke nu jeg er gravid..

Knuz Tvilling

Det havde jeg ikke tænkt på, men det ville være en "nem" løsning for mig, da en bekendt er akupunktør.. Jeg får det jævnligt for mine skavanker (mavesyre etc.), måske det var en mulighed. Tak for dit råd Det er så hårdt, når immunforsvaret bare svigter gang på gang!!

Jeg tror jeg vil skynde mig at sætte lampen på jule-ønskelisten. Ellers kan jeg købe den på januar-udsalg. Lige nu har jeg ikke råd!

Anmeld

1. december 2009

Rasmine

Min svigerfar er psykiater og stor fortaler for de lamper.

Hvis du får nogen form for psykofarmaka bør du lige tale med din læge først.

Husk at bruge den om morgenen/formiddagen, da man ellers kan vende op på nat og dag. (Altså brug den ikke om aftenen)

God fornøjelse med det!

Anmeld

1. december 2009

Anonym trådstarter

Mebach skriver:

Min svigerfar er psykiater og stor fortaler for de lamper.

Hvis du får nogen form for psykofarmaka bør du lige tale med din læge først.

Husk at bruge den om morgenen/formiddagen, da man ellers kan vende op på nat og dag. (Altså brug den ikke om aftenen)

God fornøjelse med det!

Får ingen medicin, og har aldrig fået det. Ville arbejde mig igennem det, i stedet for at blive "kemisk lykkelig" en periode, og så skulle kæmpe med det igen, når jeg ikke skulle tage psykofarmaka.. Er sikker på at medicinen hjælper for nogen, men ikke i den situation jeg stod i, er jeg overbevist om. Heldigvis var egen læge med på ideen, efter lidt overtalelse

Tak for dit råd

Anmeld

7. december 2009

Kløver

Anonym skriver:

Er der nogen af jeg kloge kvinder der har erfaring med brug af lysterapi-lamper?

Jeg havde sidste år en middelsvær depression, skyldet problemer i familien. Jeg spiser varrieret, får frugt og grønt hver dag. Drikker 1.5 liter vand dagligt, motionerer jævnligt og tager vitaminer+ginseng tilskud.. Og jeg har et immunforsvar der ikke er eksisterende..

Ved I, om en lysterapilampe kunne være en mulighed for at få kroppen lidt på rette kurs igen? Psykisk føler jeg mig meget ovenpå, og har det bedre end jeg ar haft det i årevis.. Men mon en lampe kunne hjælpe mig lidt videre?

Om ikke andet, så håber jeg I ar nogle gode råd, da jeg er virkelig træt af at være syg hele tiden!!

Hej

Jeg har anvendt lystetrapi lampen om vinteren, men synes lyset generede og agv ikke rigtig nogen effelt, istedet prøvede jeg at købe nogle kalk piller på apoteket med D.vitamin i, de har til gengæld givet en god effekt og endnu bedre sammen med almindelige vitaminer og fiskeolie- kapsler. Jeg ahr dog købt en wake-up.light, sådan en lampe som tænder automatisk når uret ringer (ur og lampe i en) det har også givet mere energi og en bedre opvågning om morgenen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.