uge 13

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. december 2009

Tvilling

Hej Piger

Vil lige hører om der er andre der ligament smerter allerede nu, døjes med smerter i lænden. Og total mærkelige humørsvingninger.. Den ene dag super glad og overskuds agtig og dagen efter helt sort. Jeg synes det er det mest fantastiske i verden at prøve dette. Det er udfordrende og lidt af et eventyr, trods mine problemer. Men ville bare lige hører, da nogen i familien / omgangskredsen siger det er godt nok tidligt med problemer osv...

Knuz Tvilling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

Ranarupta

Hejsa, 

Altså jeg har haft ligamentsmerter fra omkring 8-9. uge. Og det fik jeg at vide, er helt normalt.
Jeg har dem stadig, dog med undtagelser... Nogle gange er de værre end andre.

Men jo, den skulle være god nok, for det er jo "bare" ledbåndene, som livmoderen hænger i, der giver sig i takt med at livmoderen bliver større/tungere. Og det er den jo i fuld sving med...  

Jeg har heldigvis ikke de store sving i overskuddet, til gengæld har jeg besøg af den onde kvalme-fe... 

Anmeld

1. december 2009

Tvilling

Er du blevet scannet endnu??

Anmeld

1. december 2009

Jakobs mor

Hej

Fik også ligamentsmerter ret tidligt og har stadig en del, dog on and off. Kan især mærke det, hvis jeg laver en pludselig bevægelse. Synes hele tiden der kommer nye "symptomer" på graviditeten og har længe døjet med søvnbesvær om natten. Har om natten uro i hele kroppen, skal op og tisse 4-5 gange og har bare generelt svært ved at sove. Så jo, der kan da sagtens være "problemer" tidligt i graviditeten. Men ser det nu ikke som problemer, men dejlige bekræftigelser på, at der sker ting og sager derinde. I dag oplevede jeg f.eks. at sidde ved computeren og så pludselig opdage en våd skjold på blusen fra råmælk .

Anmeld

1. december 2009

Tvilling

Ej hvor vildt.... Spændende.. Ja det er også derfor jeg skriver som jeg gør, men andre ser det som problemer, da jeg ikke helt kan fungere som før. Er TRÆT, da jeg sover dårligt og har ondt..

Anmeld

1. december 2009

Jakobs mor

Synes bare du skal springe op og falde ned på hvad andre mener...det er jo dig, der kan mærke hvordan din krop har det. Selvfølgelig er det da som hovedregel ikke nogen sygdom at være gravid, men man kan jo ikke ignorere at der sker en masse ændringer med kroppen. Er pt. sygemeldt fra mit arbejde, men inden da måtte jeg hele tiden lægge øre til, hvor fantastisk min kollega, som lige var gået på barsel, havde været. Aldrig syg, aldrig fraværende pga. graviditetsundersøgelser og bla bla bla. Jamen godt for hende. Hun er så også i starten af 20´erne, jeg er 33 og har haft fornøjelsen af hormonbehandlinger, 5 års frustrerende ventetid, overstimulering og nu en NF med lavt tal. Så hvad andre mener må være deres sag. Og jo, man bliver bare enormt træt, specielt når man får dårligt med søvn nat efter nat. Synes det du beskriver lyder helt normalt, i hvert fald som jeg har oplevet det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.