Kan mini piller genere min mælk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.278 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. december 2009

Findusinde

Hej Piger...

Laura er 11 uger på torsdag, og i de sidste ca 14 dage har det virket til at der ikke er voldsom meget næring i min mælk, og hun gylper helt ekstremt når jeg har ammet hende.. Hun gylper IKKE når hun får flaske...

Jeg har i 14 dage fået minipiller som prævention.. Har i nogen erfaring med at det gør noget ved næringen? Hun kan snildt tage 60-80 ml MME selvom hun har fået mælk ved mig en halv time 3 kvarter lige før....

Har forsøgt at tale med min SP men synes ikke helt jeg fandt ud af noget..

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

Findusinde

1. december 2009

Ann-

jeg har taget mini piller siden Emma var 8 uger nu er hun 10½måned. jeg ammer stadig, så de har ikke genret min mælk 

Anmeld

1. december 2009

Moldemine

Findusinde skriver:

Hej Piger...

Laura er 11 uger på torsdag, og i de sidste ca 14 dage har det virket til at der ikke er voldsom meget næring i min mælk, og hun gylper helt ekstremt når jeg har ammet hende.. Hun gylper IKKE når hun får flaske...

Jeg har i 14 dage fået minipiller som prævention.. Har i nogen erfaring med at det gør noget ved næringen? Hun kan snildt tage 60-80 ml MME selvom hun har fået mælk ved mig en halv time 3 kvarter lige før....

Har forsøgt at tale med min SP men synes ikke helt jeg fandt ud af noget..

Knus

Hejsa
jeg syntes du skal prøve at ringe til lægen og spørge.
det er meget forskelligt om p-piller/mini-piller påvirker mælken, har jeg hørt, men er ikke 100% sikker, så jeg vil bestemt foreslå at ringe og spørge lægen
knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.