Så blev Lærke 2 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.815 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. januar 2008

Pia

I dag er Lærke fyldt 2 år.. det er slet ikke til og fatte at det er 2 år siden den dejlige guldklump blev født:)
Vi har haft en helt kanon dag og hun har bare hygget sig. Hun har fået en masse gaver, hygget med slik og været ved fotografen og få taet billede ( det gjorde vi også da hun blev 1 år).
Og her til aften har vi haft gæster og hun er blevet så forkælet med gaver.:))
Og hun har bare nydt det i fulde drag.. Så da alle gæsterne var gået her kl 22.00 gik hun også ud som et lys:)

Kan det virkelig passe at jeg er den eneste med barn fra januar 2006 (?) (?) (?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2008

MorCamilla

Hejsa Pia..

Nej det kan ikke passe.. :) Jeg har Mikkel der er fra D. 7 januar 06.. Så han er også blevet to i år. tiden går hurtigt.. :) Han nød også sin fødselsdag, hvor han fik utrolig mange gaver og sin egen lille lagkage han kunne sidde og grisse med.. Det var nu meget sjovt.. Vi lavede fod og håndaftryk med ham, det gjorde sygeplejerskerne da han blev født og vi gjorde det også på hans 1 års fødselsdag, det er helt utroligt så meget der sker på kun et år.. :D

Knus fra Camilla.

Anmeld

13. februar 2008

Pia

Hej Camilla..

Kunne da heller ikke forstå at der ikke var født andre skønne børn i jan 2006 :D
Vi var ved fotografen på Lærkes 2 års fødselsdag og det samme var vi da hun blev et år og vi tog selvfølgelig også en masse billeder den dag hun blev født:D
Ja de bliver alt for store alt for hurtige vores små pus.. Men dejlige det er de(L)
Lærke havde skoldkopper i sidste uge, så nu er vi også over det.. Hun var hårdt ramt, men tog dte relativt pænt alligvel.
Dejligt at jeg ikke er alene på denne tråd ;)

Knus fra Pia.

Anmeld

14. februar 2008

MorCamilla

Hej Pia..

Da vi lagde på sygehuset de første små 3 måneder af Mikkels liv fik vi aldrig en fotograf til at lave de der månedsbilleder.. :( desværre for jeg ville ellers gerne have haft sådan nogle.. Men i stedet for har vi brugt de billeder vi selv har taget af ham og hængt op som månedsbilleder (dog kun fra det første år) Men det er utroligt så meget der sker på så kort tid... :D
Mikkel har ikke haft skoldkopper endnu, og han må meget gerne vente til april med at få det... :-o da jeg går med gips på den ene arm pga en operation.. Men det vælger man jo ikke selv - hvornår børnene bliver syge..

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.