Skolevalg for Josephine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. november 2009

Fines mor

Vi er netop hjemvendt efter en fantastisk positiv aften på vores lokale Friskole. Må indrømme jeg nærmest fik et kick selv, og ville ønske jeg kunne starte i skole igen;-)

Der var så meget energi, nytænkning, livglæde og livsbekræftigelse i at være sammen med dem, og være sammen med de andre forældre fra klassen. HOLD DA OP... !

De tager hånd om det enkelte barn, og dennes evner og giver dem udfordringer i hverdagen. De har musik, teater og laver projektopgaver.

Syntes lige jeg ville dele dette med jer.... jeg tror det er det helt rigtige valg for Josephine - og os ;-))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

karina1980

det er skønt når man har den følelse og man ved man har valgt rigtigt

her komme hun på den lokale skole, desværre mangler de en lærer så de har endnu ikke kunne dele klasserne op de er 66 børn der skal starte

Anmeld

1. december 2009

Fines mor

66 børn... det er godt nok noget.... HMMM !!! Hvornår forventer de at de har en lærer mere?

Anmeld

1. december 2009

karina1980

jamen de er igang med at finde en, men må ikke ansætte nogen før efter nytår.

men de regner med at vi i januar vil få at vide hvem der skal have c-klassen, men ellers vil vi få det at vide i maj når vi skal til det sidste forældremøde inden skolestart

66 børn er mange, men de er samme antal i phillip´s årgangder har de også haft en ekstra lærer som så istedet for at slippe dem når de skal i første klasse, slipper hun dem først når de skal i 4 klasse.

det samme model de gerne vil bruge næste år, men de mangler så en lærer der vil det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.