(august) Hvordan med julen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. november 2009

Monica85

Hejsa

Hvor skal i holde julen henne?

Jeg ved ikke helt hvordan, fordi min kæreste siger, at han vil holde jul hjemme... Det skal dog siges at vi bor sammen med mine svigerforældre... Men de skal holde jul hos hans søster... Jeg syntes jo ikke lige helt at vores barns første jul bare skal holdes herhjemme alene med os 3... Jeg ved jo hvem der kommer til at skulle arrangere det hele ik'?!?!

Hva' ville i gøre?

Ser frem til at høre fra jer.

Knus Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

Knudsen

Vi skal holde jul hjemme.. Vi var inviteret hjem til mine forældre, men synes at det er nemmere at være herhjemme, så kan vores børn på næsten 3 år og 4 mdr blive puttet i sine egne senge. Vi bliver 8 med børnene.. Vi hjælpes om maden, min mor kommer allerede om eftermiddagen og hjælper til så jeg ikke skal stå med det hele selv..

Hvis I bare er jer tre, har I mulighed for at holde/fejre aftenen på jeres egne præmisser og kan tage det stille og roligt. Men der bliver selvfølgelig en del at se til for dit vedkommende..

Knus Janni 

Anmeld

30. november 2009

Lone Jakobsen

vi skal også holde den hjemme.

min søster og hendes datter kommer. så vi bliver 3 voksne, og 3 børn....i alderen 11, 1½ og 5 mdr så lidt stille julehygge til os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.