For 2 år og 19 dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.315 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. november 2009

Diana...

Siden møde jeg min dejlige mand i parken i københavn til Tiestö koncert, vi festet og hygget os samme med alle de andre. 6 dage efter kommer han hjem til mig og er hele weekenden og ihh hvor havet  vi svært ved at forlade sengen.

13 dage efter var jeg over hos ham og vi snakket sammen og blev enig om at det her var vidst lidt mere end bare sex så d. 30 for 2 år siden blev mig og min dejlige mand kærester.

2 måneder efter blev vi enige om at der var vidst ikke noget mere rigtig i verden end os, så vi blev enig om at jeg skulle flytte over til ham.

1 måned efter blev vi enige om at vi skulle være sammen resten af livet og vi gerne vill have en lille baby.

3 måneder efter er jeg gravid med det dejligste lille barn.

9 måneder efter ligger vi på hospitalet i silkeborg men lille Lucas i armene, og tuder begge 2 af lykke og er endnu mere lykkelige og forelsket end nogen sinde.

3 måneder efter skal Lucas døbes og vi besluttet at gifte os samtidig.

6 måneder efter flytter vi ind i det hus vi har knoklet på at få færdig inden vinter.

idag 30 dage efter, vågner jeg op i morges og er stadig lige så ny forelsket som jeg var for 2 år siden.

Knus Diana der har 2 års dag med sin mand i dag og det er helt sikkert de bedste 2 år i mit liv. og som lige ville dele sine 2 års lykke med jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

Munder

DianaMoar skriver:

Siden møde jeg min dejlige mand i parken i københavn til Tiestö koncert, vi festet og hygget os samme med alle de andre. 6 dage efter kommer han hjem til mig og er hele weekenden og ihh hvor havet  vi svært ved at forlade sengen.

13 dage efter var jeg over hos ham og vi snakket sammen og blev enig om at det her var vidst lidt mere end bare sex så d. 30 for 2 år siden blev mig og min dejlige mand kærester.

2 måneder efter blev vi enige om at der var vidst ikke noget mere rigtig i verden end os, så vi blev enig om at jeg skulle flytte over til ham.

1 måned efter blev vi enige om at vi skulle være sammen resten af livet og vi gerne vill have en lille baby.

9 måneder efter ligger vi på hospitalet i silkeborg men lille Lucas i armene, og tuder begge 2 af lykke og er endnu mere lykkelige og forelsket end nogen sinde.

6 måneder efter flytter vi ind i det hus vi har knoklet på at få færdig inden vinter.

idag 30 dage efter, vågner jeg op i morges og er stadig lige så ny forelsket som jeg var for 2 år siden.

Knus Diana der har 2 års dag med sin mand i dag og det er helt sikkert de bedste 2 år i mit liv. og som lige ville dele sine 2 års lykke med jer.

Stort tillykke med dagen, håber I får fejret den med maner.

Anmeld

30. november 2009

Mca<3

Jaa stort tillykke søde   I har satme været hurtige ,, Syntes jeg var hurtig    Reel love   I er også et fint par ..

Anmeld

30. november 2009

Mira0911

DianaMoar skriver:

Et stort tillykke med dagen.. Godt I har det så fantastisk sammen

Håber I får en super dag....

Anmeld

30. november 2009

wamse

Stort tillykke med dagen

Anmeld

30. november 2009

JustAnotherName

Ååårhh, hvor dejligt   
TILLYKKE MED DAGEN.

Anmeld

30. november 2009

Mumto3

WAU!!!! Det er sådan livet skal være!!! Hold da op. TIllykke med manden og tillykke med jeres fælles dejlige liv!!!

Anmeld

30. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Stort stort tillykke med dit vidunderlige liv og dine dejlige drenge 

Anmeld

30. november 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

TILLYKKE, søde - så kan livet da bare ikke være mere fantatisk   

Anmeld

30. november 2009

Misjelle

Skønt indlæg Diana, det lyder da som om i er skabt for hinanden. Stort tillykke med dagen og med det dejlige liv .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.