4 årige der udfordre mor :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
1 svar
0 synes godt om
29. november 2009

Lissor

Hej.

Jeg er desværre ik så tit herinde men nu har jeg brug for råd.

Min snart 4 årige dreng er tit sur og ik til at styre. Han høre ik efter hva jeg siger, han svare igen, slår eller sparker mig når han ik får ret/ sin vilje, han er stort set ík særlig sød og det gør mig ked af det at han opforer sig sådan og jeg føler at jeg er en dårlig mor

Er der noget jeg kan gøre så det snart vender til det gode igen? Synes det har været sådan længe. Det skal lige siges at 1-sep 09 startede jeg på arbejde igen efter barsel men kan det være derfor han gør det?

Knus Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2009

quity

Jeg har selv en dreng på 4 år.  Tidligere på året var han også fuldstændig hysterisk når han ik fik sin vilje. det gik over efter et par måndere. Det er så atter vendt tilbage, dog ikke i samme grad. men han mener det er ham der skal bestemme. Det er det så ik.

Jeg kan ikke fortælle dig hvornår det går over, men det skal nok gå over. Bare du står fast på at det er dig der bestemmer. Tror lidt på at de prøver os af om vi nu også mener hvad vi siger og de søger grænser. Så når de finder ud af at vi mener hvad vi siger så stopper det igen. Men man kommer godt nok til at føle sig som en sur mor meget af tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.