Aprilbarn - hvad har man brug for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.327 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. november 2009

Tulle28

Hej piger,

Familien spørger efter lister med ting og tøj vi ønsker os/mangler... Nogen der kan give et godt råd vedr. hvad tøj man har brug for til et aprilbarn?

Knus Tulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2009

Mumto3

Min datter er født fra april

Jeg fik nogle bobyer i uld/silke som jeg endte med at blive super glad for. Vejret i april kan være meget lunefuldt, det ene øjeblik er det varmt og det næste øjeblik er det koldt, og dermed umuligt at klæde sig selv eller en nyfødt på.

Uld/silke bobyerne holdt min datter varm og tør. Når hun havde bomuldsbobyer på og det blev for varmt blev hun helt våd af sved, og dermed kold og klam, mens uld/silke-bobyerne altid holdt hende tør.

De er hammer dyre (godt gave ønske Jeg ville ihvertfald aldrig selv have købt dem), men jeg efter at have brugt dem, synes jeg faktisk de er alle pengene værd. De skal ikke vaskes men bare luftes, så 3 bodyer er nok. (Jeg vasker selvfølgelig hvis der kom en gang 'remulade' på, men hvis det bare var tisse-vådt, så skal de ikke vaskes, da ægte uld er selvresnede (i modsætning til f,eks, superwash uld))

tillykke med graviditeten og held og lykke med det hele!!!

Anmeld

29. november 2009

LouiseNielsen

Altså jeg vil sige alm tøj og bodyer.... Jeg skal selv have til april og jeg bekymre mig ikke om hvad jeg skal give ham på af tøj... Han får body og alm tøj på. Skal vi ud og gå får han en hat og en lille jakke på under hans dyne i liften.... De må jo selvfølgelig ikke fryse, men man skal også huske at de ligger i læ i barnevognen og under dynen, så kan også hurtig blive for varmt. Men brug din sunde fornuft...

Kram

Ps: Jeg har sagt til folk at sengetøj, alm tøj og ikke kun lige str 56 er meget velkommen her....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.