Halvvejs i dag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.232 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Selvom jeg har oprettet et oplæg om dette emne får I lige et til: Jeg vil da gerne lige vise de fine billeder min dejlige mand tog da vi tullede omkring nede ved havnen i dag med kameraet.

Bemærk endelig den fine silkekjole - lagersalg hos Edith & Ella både i går og idag (derfor turen til ned havnen )

I dag er vi nemlig præcis halvvejs

Kh Rosa 19+0 med Cajsa i maven

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2009

Astrid P

SMuk, smuk, smuk med smuk på...
Sikke en fin mave og sikke en fin kjole!

Anmeld

29. november 2009

Mathilde & Frederikkesmor

Super fine billeder - og fantastisk lækker kjole

Anmeld

29. november 2009

Moderator

Tusind tak piger Årets store julegave til mig selv fra mig og min søde mor var at jeg fik lov at shoppe lidt amok til det lagersalg  Edith & Ella har altid været min absolutte yndlingsbutik i Århus men jeg har altid været for nærig til rent faktisk at købe noget derinde fra - indtil i går! Og i dag var jeg så nede og brokke mig da kvitteringen ikke stemte, og så kompenserede de lige ved at give mig en ekstra kjole og to toppe med hjem   Silkekjolen er en af mine absolutte favoritter, og der er plads til at vokse lidt i

Anmeld

29. november 2009

Mathilde & Frederikkesmor

Nej, hvor lækkert

Hvor ofte afholder de lagersalg, ved du det???

Jeg synes der findes så mange lækre mærker - By Groth er b.la. et af mine yndlingsmærker. Deres kjoler er også bare helt guddommelige

Anmeld

29. november 2009

frk andreasen

flotte billeder, kan især godt lide det sidste billede hvor du sidder på knæ og kigger på maven

rigtig rigtig sød kjole..

knus tanja 24+0

Anmeld

29. november 2009

Moderator

Mathildesmor skriver:

Nej, hvor lækkert

Hvor ofte afholder de lagersalg, ved du det???

Jeg synes der findes så mange lækre mærker - By Groth er b.la. et af mine yndlingsmærker. Deres kjoler er også bare helt guddommelige

Jeg har lige oprettet en tråd med tøjet i - jeg smider da lige deres email ud, så kan du komme på mailinglisten, så bliver man nemlig tippet... Jeg tror desværre ikke det er særligt tit de holder lagersalg, så de gælder om at være på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.