40+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.441 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. november 2009

Maiken85

billedet blev taget 20min før jeg fik taget vandet... og fra jeg fik taget vandet og til jeg havde født der gik kun 41min..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2009

Ranarupta

Wow! Det gik godt nok hurtigt! Tillykke med det!

Og din mave ser/så rigtigt fin ud! 

Anmeld

29. november 2009

Maiken85

ja det gik bare rigtig stærkt... havde forventet den slemmeste fødsel, tror at jeg havde set for meget vi unge mødre... så er bare super lykkelig for at det tog så kort tid..

og det kan godt være at maven så fin ud, men F*CK jeg var da bare glad for at komme af med den igen... det var lige før jeg skulle sige "BiiB BiiB BiiB" når jeg bakkede... hehe

Anmeld

29. november 2009

M.O.A.R.

det var godt nok ikke længe, dejligt du havde en go oplevelse

+ Rigtig flot mave !

& selvfølgelig stort tillykke

Anmeld

29. november 2009

TbCp

Hihihihihi

Maiken85 skriver:

ja det gik bare rigtig stærkt... havde forventet den slemmeste fødsel, tror at jeg havde set for meget vi unge mødre... så er bare super lykkelig for at det tog så kort tid..

og det kan godt være at maven så fin ud, men F*CK jeg var da bare glad for at komme af med den igen... det var lige før jeg skulle sige "BiiB BiiB BiiB" når jeg bakkede... hehe

Anmeld

29. november 2009

lillemunk

Hold op det var hurtigt havde du slet ikke veer før der blev prikket hul på vandet ??

Super flot mave

Kæmpe stort tillykke

Anmeld

29. november 2009

Jules

Hold da op hvor gik det stærkt  Stort tilykke med knægten og at du slap af med den store mave ...

Anmeld

29. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tillykke tillykke tillykke, dit heldige asen!!!!   Sådan en hurtig fødsel må gerne blive mig forundt 

Kh

Rosa

Anmeld

29. november 2009

lululupo

uhhhh drømme fødsel, hvor vildt!!! Tillykke

Anmeld

29. november 2009

Maiken85

Jo jeg havde da lidt veer, men ikke noget at snakke om, bare lidt kramper i ryggen... men både min jordemoder, mor, moster og jeg fik et chok da vi skulle se hvor meget jeg havde åbnet mig da jeg ankom til sygehuset, jeg havde regnet med at jeg måske havde åbnet med 2-3 cm, men nej nej, havde satme åbnet mig 8cm.. så det var da godt vi kørte hjemmefra... og det kan jeg kun takke min moster for, for mig og min mor havde ikke travlt... jeg var ude og lufte hunde og min mor var i bad.. og min moster fløj forvirret rundt og råbte af os at nu skulle vi satme skynde os...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.