EEEEVAAAAA.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.168 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. april 2008

Pia.

GRINER... kan du ikke fortælle mig hvad det var du gjorde den gang du tog valget om at tabe alle de kilo (super seje Eva-husker det tydeligt, bare ikke hvordan du gjorde)... den gang var I også en familie på 5....
-spiste du din egen mad ?
-hvad spiste du ?
-hvad spiste du når du var lækker sulten ?
-var der nogle opskrfter som bare var bedre end andre ?

Fortæl Eva, kan ikke huske hvad du gjorde, bare at du tabte dig fra gang til gang vi sås.... HJÆLP MIG....(L)

5 kilo på en mdr. - det vil sige 2 mdr. så har jeg nået mit mål...

(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2008

Honningblomst

Hej søde Pia...
Tja, jeg har jo tre gange tabt mig fra de der 87kg og så ned til 60-65 kg....vildt så fed jeg blev efter hver fødsel og det var først da drengene var et halvt år jeg gik igang.:)
Nå, men jeg gjorde "ikke andet" end at leve sundt. Spise groft, frugt, grønt, varieret, ikke efter aftensmaden og så spiste jeg det samme som resten aftfamilien. Har aldrig lavet specialkost, men selvfølgelig lavet det fedtfattigt og det gør jeg nu stadig.
Min filisofi var at leve på en måde som jeg altid ville kunne holde ud og ikke lave en slankekur ud af det, det skulle ikke være dyrt eller besværligt og jeg nægtede simpelthen at betale penge til WW og hvad det ellers hedder...vil hellere bruge penge på nyt tøj.;) Og så har jeg oplevet så mange der har tabt sig ved hjælp og så har de sørme selv taget lige så hurtigt på når ikke de fulgte et eller andet.
Så lav mad som du plejer, spis som du plejer. Undlad det unødvendige og tage selvfølgelig mere grønt osv, så det er det rigtige der mætter.Og jeg tabte mig uden at motionere 28 kg på 7 mdr.
Knus Eva..som faktisk holder sit vægttab...
Held og lykke til dig...

Anmeld

22. april 2008

Pia.

Tak Eva.... Det må være det der skal til... syntes bare jeg er konstant sulten og tænkte jeg måske skulle spise mere af et eller andet som mættede mig noget mere... - føler det mere som om jeg sulter mig lige nu, med alt det frugt, grønt og groft rugbrød jeg spiser - har de sidste par dage lavet grov toast med kylling og salat til frokost, det smager super godt men er bare så hurtigt sulten igen bagefter....

kan da huske du spiste "normalt" når vi var i sommerhus, men alligevel tabte du dig enormt meget... slik, chips, chokolade og alt det andet er lagt 100 % på hylden, men jeg mangler virkelig noget jeg kan spise når jeg igen igen igen er sulten...
Riskager er jeg ved at være godt træt af...

KNUS og tak for dit svar.

Anmeld

22. april 2008

Honningblomst

Tag et stykke rugbrød...er du sulten så skal du spise noget der mætter og rugbrød er både sundt og mættene.
I starten var jeg også meget sulten, men kroppen skal også lige vende sig til at spise almindeligt og sundt og så skal man til at føle om man er mæt.
Jeg brugte i starten tiden som vejleder...spiste hver 3. time og hverken mere eller mindre. Morgen, formiddag, middag, eftermiddag og aften.
Bare en tilvænning så kører det, men på den her måde taber du dig jo også kun det der er nødvendigt...og alt udover går meget langsomt...det kan jeg huske da jeg kom under 60 kg...en ting er jeg så forfærdelig ud, men jeg kunne ikke tabe mere.
Så vigtigt at finde sin egen vægt, den man skal veje nu efter 3 børn og ikke tænke på hvad man vejede som teenager..;)
Stort kram..

Anmeld

22. april 2008

Pia.

Ja det er nemlig det, jeg vil bare så gerne under de 60 .... jeg skal bestemt ikke ned at veje 48 kilo... men efter Mille der vejede jeg 56 kilo der havde jeg det bare så fint... efter Mads kom jeg ned på 58 kilo hvad der så siden hen er gået galt .... tja... det må guderne vide *GG* ;)....

Jeg tænker også meget på om mine bryster bliver meget lange igen og slappe - er så glad for dem nu og vil altså helst ikke under kniven igen... vil sige de har ikke "taget skade" af jeg tog på men jeg er nu nok ikke så heldig den anden vej, man taber sig jo desværre en del på brystet også... :(

*GGG*

Knus og tak for de gode råd(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.