Hej søde Pia...
Tja, jeg har jo tre gange tabt mig fra de der 87kg og så ned til 60-65 kg....vildt så fed jeg blev efter hver fødsel og det var først da drengene var et halvt år jeg gik igang.:)
Nå, men jeg gjorde "ikke andet" end at leve sundt. Spise groft, frugt, grønt, varieret, ikke efter aftensmaden og så spiste jeg det samme som resten aftfamilien. Har aldrig lavet specialkost, men selvfølgelig lavet det fedtfattigt og det gør jeg nu stadig.
Min filisofi var at leve på en måde som jeg altid ville kunne holde ud og ikke lave en slankekur ud af det, det skulle ikke være dyrt eller besværligt og jeg nægtede simpelthen at betale penge til WW og hvad det ellers hedder...vil hellere bruge penge på nyt tøj.;) Og så har jeg oplevet så mange der har tabt sig ved hjælp og så har de sørme selv taget lige så hurtigt på når ikke de fulgte et eller andet.
Så lav mad som du plejer, spis som du plejer. Undlad det unødvendige og tage selvfølgelig mere grønt osv, så det er det rigtige der mætter.Og jeg tabte mig uden at motionere 28 kg på 7 mdr.
Knus Eva..som faktisk holder sit vægttab...
Held og lykke til dig...
Anmeld