? til Eva...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

974 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. april 2008

Astrid P

Hej Eva.

Jeg har med interesse læst med om de forskellige holdninger der er til børn i forældrenes seng, og kan ud fra dine svar læse mig frem til at alle dine 3 børn sover sammen med dig. Det jeg kom til at tænke på i den forbindelse er så: Hvordan har de det så egentlig med at sove hos andre? Jeg mener, hvis de bliver passet af andre og skal overnatte, er det så fint nok med dem at sove alene?

KH Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2008

Honningblomst

Hej Astrid...
jamen, det er der ingen problemer med.
Den lille sover stadig ved min mor eller sin farmor, han er kun lige to...men de store har eget værelse hos min mor og der sover de sammen hvis de begge er der eller alene hvis de er der selv. Nogle gange sover de inde ved deres moster, men ingen problemer med at sove ude, hvis det bare var det du tænkte på.
De kan også sagtens sove på eget værelse herhjemme(den mellemste gjorde det i en periode sidste år) men vi synes bare det er smadder hyggeligt allesammen at vågne op sammen og have hinanden tæt på om natten...
Knus..

Anmeld

21. april 2008

Astrid P

Hej Eva.
Det lyder dælme også hyggeligt, men kan du godt få sovet ordentligt hvis I er så mange i sengen? Min datter på 9 måneder sover i egen seng lige ved siden af mig, og har i perioder behov for at sove hos mig. Det får hun så lov til, men kvaliteten af den søvn jeg får når hun ligger hos mig er ikke ret god! For det meste sover hun også bedre i sin egen seng, så et par dage med dårlig søvn til mig er ikke et problem... Men jeg tror til gengæld at jeg kunne blive en rigtig overtræt gimpe hvis jeg sov sammen med hende hver nat! Sådan er vi jo heldigvis forskellige allesammen!

Men en helt anden ting er: Hvordan gør I det rent praktisk? Går I i seng på samme tid allesammen, og hvis ikke, kan I så godt lade være med at vække hinanden når de sidste går i seng? Håber det er okay med alle mine spørgsmål...

KH Astrid - nysgerrig!

Anmeld

21. april 2008

Honningblomst

Det er helt ok at du spørger...:)
jeg sover helt perfekt med drengene omkring mig, sover dårligt når de er hos deres far og jeg ligger der alene, eller jeg vågner ved der er ro.
Det handler jo bare om en stor nok seng og min skal snart udvides....;) den lilles seng står oppe ved hovedgærdet og passer lige i højden, så der sover han eller i midten, det er han begyndt på og får lov til det. Jeg sover på den ene madras og min store dreng på den anden, i benenden og på tværs der sover Bertram.
De puttes kl.19.30/20 og 21, så de vækker ikke hinanden og når jeg går i seng ligger jeg altid og ser tv inden jeg sover og der vågner de heller ikke. Jeppe ser jeg også tit hygge tv med inden han skal sove...det er en skøn måde at sove på, i hvert fald for os.,...
Knus og spørg endelig...(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.