34+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.261 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. november 2009

matryoshka

34+1 og +8,5 kg. Er lige blevet spurgt om jeg venter tvillinger! hmmm...   

Baby blev til vægtscanning, 34+2, skønnet til 2303 gr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2009

Ranarupta

Wow!!! Hvor er du smuk!! Det er da helt vildt! 

Jeg synes altså ikke, at du ser så stor ud, at det udløser "tvillingespørgsmålet"...

Tillykke med den fine mave.

Anmeld

27. november 2009

Sasja77

Den er så fin din mave!!! Og jeg må indrømme at jeg er ved at være godt træt af at høre på folks dumme bemærkninger om hvorvidt man venter tvillinger eller om man er "lige oppe over"!!

Du bære det simpelthen så flot og der er da ikke et gram for meget! Du skal bare være rigtig stolt og så må du godt svare lidt igen hvis nogen kommer med sådan en usædvanlig dum bemærkning en anden gang

Kh

Sasja

Anmeld

27. november 2009

frk andreasen

du er bare rigtig smuk gravid det hele sidder lige på maven, flot den lave vægtøgning

knus tanja 23+5

Anmeld

27. november 2009

CamillaKa

wau du er smuk gravid!

Anmeld

27. november 2009

matryoshka

Tak for de søde ord piger 

Jeg synes heller ikke at jeg er stor, men det kommer måske an på hvad man har at sammenligne med..  Jeg tilbragte de første ca. 24 uger af graviditeten med frygt om at jeg aldrig ville få en rigtig gravid-mave, jeg så bare tyk ud! Så jeg er glad for at jeg endelig fik en, selv om nogle synes at den er lidt voldsom  

Anmeld

27. november 2009

Maise

MajaPiraya skriver:

34+1 og +8,5 kg. Er lige blevet spurgt om jeg venter tvillinger! hmmm...   

Baby blev til vægtscanning, 34+2, skønnet til 2303 gr.

WOW hvor er du smuk og din mave ligeså. Jeg blev scannet da jeg var 33+4 og min pige vejer 2900, så jeg skal sættes igang 2-3 uger før. Men en flot stor mave du har og en flot vægt du holder dig.

Anmeld

11. december 2009

matryoshka

Maise skriver:

WOW hvor er du smuk og din mave ligeså. Jeg blev scannet da jeg var 33+4 og min pige vejer 2900, så jeg skal sættes igang 2-3 uger før. Men en flot stor mave du har og en flot vægt du holder dig.

Så lige at du har skrevet! Tak skal du have 

Men WOW, så kommer bebs jo lige om lidt! Har du fået at vide hvornår du skal sættes i gang? iiih!

Anmeld

11. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

super flot mave du har...

Anmeld

11. december 2009

Maise

MajaPiraya skriver:

Så lige at du har skrevet! Tak skal du have 

Men WOW, så kommer bebs jo lige om lidt! Har du fået at vide hvornår du skal sættes i gang? iiih!

Ja skal sættes igang den 28 dec, så når lige at få julen med. 14 dage før tid. Hun vejer 3500 nu, så når ihvertfald op på 4 kilo. Har graviditetssukkersyge, så hun må ikke blive for stor siger de kloge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.