Jer der har eller har haft en bolleven/elsker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.412 visninger
1 svar
0 synes godt om
26. november 2009

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg er så heldig at have fået mig en bolleven. En virkelig dejlig mand og må sige at han kan nogle ting.

Spørgsmålet er så hvordan har i gjort med sådan en? Har I bare gjort det og så hjem, sås I tit eller bare ind imellem, så I andre også, sov i sammen, lavede ting sammen, tog på weekendture osv?

Kan ikke finde ud af hvad man gør eller ikke gør?

Så håber der er nogen der vil svare og komme med Jeres erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

dorthemus

Jeg har haft det flere gange ind imellem kærester oh har nydt det  Det fungerer bedst når begge parter er enige om betingelserne.

En enkelt har jeg kendt i flere år....dvs. der kan sagtens gå et par år imellem at jeg ser ham. Vi sover sammen men laver ikke noget ud over sex.

Den sidste lærte jeg at kende i sommer og så ham regelmæssigt indtil jeg blev insemineret...det vidste han godt at jeg skulle.

Jeg kendte ikke hans efternavn og selvom jeg vidste at han harvde en datter fortalte han mig aldrig hendes navn og jeg spurgte ikke...det interesserede mig ganske enkelt ikke

Vi hyggede os sammen, snakkede og pjattede, men han sov aldrig fordi hos mig for det er alt for intimt og kæresteagtigt efter min mening...det var rigtig vigtigt for mig at adskille tingene.

tillykke med din B-ven, håber I får masser af hyggelige stunder sammen og pas på dig selv

Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.