Nyt herfra.Var på fødegangen natten til i går´+Hos jdm i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
0 svar
0 synes godt om
26. november 2009

H+S Skjolgborg.

Jdm skriver på vandrejounalen:

blodtryk =110/60
vægt 72,5 kg= + 22 kg.
urin= Fin
ødem = -
sf mål= 32
fosterpræs = HF
babyens vægt ca = 2600-2700
Fosteraktivitet = +++

Så det gik fint godt.

Hun måtte dog måle sf måle to gang 1 gang sagde den 34 cm så 32 cm.For have en lang plukvee kunne hun mærke på min mave.Blev nået overraskede for jeg kunne ikke mærke den hmm.

Udover det snakke vi om vægten da jeg syntes 300 g var lidt lidt siden 2 nov til nu men jeg har heletiden tænkt han ikke var så stor selvom  lægen,jdm,erne og 3-4 d scaningen har sagt han lå over gemsnitte.Hun sagde så han vel kunne veje mere måske 2800-3000 g.Men udfra mine andre to børn som vi snakke om.

For  da jeg føde min datter var jeg 40+1 henne og veje hun nemlig 3150 g og min søn var jeg 38+1 henne og han veje 2920.

Så hendes gæt var 2600- 2700 g i dag og det er indfor gemsnitte sagde hun. Hun ville heller sige det ind for meget.Endlig også ok efter den snak syntes jeg.

Han vejer det han vejer når han kommer ud kan man jo kun sige..

JAAA så var jeg jo en tur på fødegangen natten til i går.

Jdm sagde jeg er 1½ cm åben næsten ingen livmoderhals og slipproppern er gået kunne undersøgelse vise og fin klar urin,puls og blodtryk.super fint CTS og hun kunne se to gange der var nået på den slemme plukveer mente hun.Måske aftagen veer.

Jeg have mange mens smerter og af og til knivjag fra skeden og op i livmoder + hele ryggen og bene som en kniv. Hun mente det er pga hans hovede er ned i bække/skrure sig ned af  + stå fast så det er når han rør på hovede/køre hovede ned af eller hva man helt siger / forklar det sagde jdm.

Jdm sagde også af tre gangs fødselen er den man kalder for drille fødselen af man godt kan få veer nogle gange og de så tit kvinder kom ind nogle gange med veer som  med et gik i sig selv eller med et kan det gå hurtigt i af føde.Ikke helt rart af vide..

Når vi må se hvornår han vil ud.

det var lidt herfra..

mvh henriette 36+3 i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.