Hej allesammen.
Jeg skriver jo ikke så meget herinde, men jeg har ikke helt sluppet jer - følger bare lidt med på sidelinjen...
Jeg har bare sådan lyst til at fortælle, at jeg har fået to streger på testen og er gravid igen
. Jeg er ikke ret langt - 4+6 - og vi har derfor ikke fortalt det til ret mange. Men jeg har SÅDAN en lyst til at fortælle det, så nu bliver I så nogle af de første indviede.
Jeg er vildt glad over at være gravid, men her 3. gang, må jeg nok indrømme, at jeg også er mere nervøs. Kan det virkelig lade sig gøre at have endnu en succesfuld graviditet, når jeg bare er skøjtet igennem de to første...?
Vi har været meget i tvivl om, om vi skulle hoppe ud i det nu, da vi begge er arbejdsløse. Vi står jo ikke i en fantastisk økonomisk situation, men har selvfølgelig undersøgt, hvad vi har af muligheder, indtil vi er i arbejde - og det kan heldigvis lige løbe rundt, uden det bliver for surt.
Derudover kunne vi ikke bestemme os for, om jeg burde have et fast job inden, men der er jo laaange udsigter på den front, og så blev vi enige om, at det faktisk var bedre at gøre det nu, end kort efter jeg har fået et job.
Der er sikkert mange forskellige meninger om dette, men det har været vores valg og beslutning, og vi har helt ro med, at det er denne vej, vi går.
Så nu kan jeg bare glæde mig over igen at skulle opleve dette mirakel igen (og selvfølgelig håbe på, at alt går vel)
Kram fra Catja