Farver og striber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. november 2009

Catja77

Hej allesammen.

Jeg skriver jo ikke så meget herinde, men jeg har ikke helt sluppet jer - følger bare lidt med på sidelinjen...

Jeg har bare sådan lyst til at fortælle, at jeg har fået to streger på testen og er gravid igen . Jeg er ikke ret langt - 4+6 - og vi har derfor ikke fortalt det til ret mange. Men jeg har SÅDAN en lyst til at fortælle det, så nu bliver I så nogle af de første indviede.

Jeg er vildt glad over at være gravid, men her 3. gang, må jeg nok indrømme, at jeg også er mere nervøs. Kan det virkelig lade sig gøre at have endnu en succesfuld graviditet, når jeg bare er skøjtet igennem de to første...?

Vi har været meget i tvivl om, om vi skulle hoppe ud i det nu, da vi begge er arbejdsløse. Vi står jo ikke i en fantastisk økonomisk situation, men har selvfølgelig undersøgt, hvad vi har af muligheder, indtil vi er i arbejde - og det kan heldigvis lige løbe rundt, uden det bliver for surt.

Derudover kunne vi ikke bestemme os for, om jeg burde have et fast job inden, men der er jo laaange udsigter på den front, og så blev vi enige om, at det faktisk var bedre at gøre det nu, end kort efter jeg har fået et job.

Der er sikkert mange forskellige meninger om dette, men det har været vores valg og beslutning, og vi har helt ro med, at det er denne vej, vi går.

Så nu kan jeg bare glæde mig over igen at skulle opleve dette mirakel igen (og selvfølgelig håbe på, at alt går vel)

Kram fra Catja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

Fines mor

Stort tillykkke, altså man kan ikke planlægge alt her i livet, så pyt med det job ;-)))

Anmeld

26. november 2009

Susan1978

Stort tillykke...

dejligt at høre fra dig, og sikke en lækker update, ja altså ikke med jobbene.. men mon ikke det nok skal komme.

Held og lykke til.

Anmeld

26. november 2009

JulieE

Ih... TILLYKKE!!!! Glæder mig til at høre mere om den reje

Knus fra

Julie -som også stadig lurer med

Anmeld

26. november 2009

Annette

Stort tillykke med graviditeten:0)

Kan godt følge dig i dine tanker om 3 graviditet, når de 2 andre nu har været så nemme, men du gør ikke dig selv nogen tjeneste ved at tænke sådan.

Har du ikke hørt at hver 4 barn der bliver født er en kineser, så der er jo stadig én graviditet til endnu, så ikke nogen bekymringer nu, barnet kommer til at ligne jer ;0))

Knus Annette

Anmeld

26. november 2009

AnnaMetteogJulie

Ih altså Catja:-)

Stort tillykke med de to streger Og endnu dejligere at høre fra dig! har I det godt? Kunne I måske have lyst til at mødes med Heidi, Tina og jeg den 12 hos os? Kunne være så hyggelig at se jer!

Knus fra Anna Mette

Anmeld

26. november 2009

Manne

Stort tillykke med graviditeten - det er da fantastisk

Kan godt forstå dine bekymringer (har dem pt. selv), men hvorfor skulle det ikke gå godt tænker man så. Held og lykke med det og håber du bliver forskånet for kvalme-hurlumhej osv.

Knus Marianne 14+0, som i dag uden tvivl har mærket liv

Anmeld

26. november 2009

Catja77

Hej Anna Mette.

Det kunne være hyggeligt at ses igen, men den 12. er vi desværre på Sjælland.

Jeg synes, vi har meget at se til som familie trods arbejdsløsheden, og det er også derfor, at jeg ikke melder ind så meget længere.

Hvis I er ok med, at jeg ikke er mere deltagende end nu, så vil jeg helt sikkert gerne mødes igen en anden gang...? Jeg vil jo også gerne se din yngste datter - Frederikke, ikke?

Du/I skal vide, at jeg stadig holder af at følge med i, hvordan det går jer - I har jo haft en stor plads i mit liv som mor .

Knus fra Catja

Anmeld

26. november 2009

Tina2

Hej Catja, stort tillykke, det bli'r da super spændende! :-) Hvornår har du termin?

Anmeld

27. november 2009

Catja77

Hej Tina.

Jeg har termin den 30 juli, så det bliver jo nok et augustbarn.  Jeg gik over tid med både Malou og Sebastian, og de er begge født den 1., så det kan jo være lidt sjovt, hvis det også bliver sådan denne gang.

Knus, Catja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.