fødsels???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. november 2009

mor-til-vanessa

hele dagen igår havde jeg plukveer ca hvert 5-6 min og havde kraftige mens smerter som startede om natten. jeg tænkte jo at så var der nok ved at ske noget. så da jeg stadig havde det sådan om aftenen ringede jeg til fødegange og jeg kom ind til et tjek, fordi jeg ikke helt kunne finde ud af det med de der plukveer. 

jm sagde min livmoder hals/mund var blød og den var ved at blive mindre så det var tegn på at der var ved at ske noget. men var ikke åbnet endnu og hun sagde at der altså skulle nogle ringtige veer til for at man begyndte at åbne sig. så jeg skulle gå hjem og se tiden an. hun sagde alt fra 1 dag til 2 uger.

øv bøv, troede lige at det var nu og at vi snart skulle få vores datter at se. har stadig mens smerter men plukveerne er aftaget igen. gad vide hvor lang tid jeg skal vente.

andre der er prøvet det???

liv 38+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

Lærke90

livpultz skriver:

hele dagen igår havde jeg plukveer ca hvert 5-6 min og havde kraftige mens smerter som startede om natten. jeg tænkte jo at så var der nok ved at ske noget. så da jeg stadig havde det sådan om aftenen ringede jeg til fødegange og jeg kom ind til et tjek, fordi jeg ikke helt kunne finde ud af det med de der plukveer. 

jm sagde min livmoder hals/mund var blød og den var ved at blive mindre så det var tegn på at der var ved at ske noget. men var ikke åbnet endnu og hun sagde at der altså skulle nogle ringtige veer til for at man begyndte at åbne sig. så jeg skulle gå hjem og se tiden an. hun sagde alt fra 1 dag til 2 uger.

øv bøv, troede lige at det var nu og at vi snart skulle få vores datter at se. har stadig mens smerter men plukveerne er aftaget igen. gad vide hvor lang tid jeg skal vente.

andre der er prøvet det???

liv 38+3

Puha ja det lyder som det jeg også har oplevet på det sidste.. Kan heller ikke helt finde ud af det med de der plukveer.

Har godt nok ikke være på fødegangen for at få det tjekket, men det er bare træls med at man ikke ved om det sker i dag eller om 2 uger.

Så du er ikke den eneste som bøvler med en uforståelig krop lige nu

Anmeld

26. november 2009

Kb

Havde i op til en måned inden jeg fødte mit første barn, med jævne mellemrum ret reglmæssige plukveer. De gik dog i sig selv igen hvergang og det bedst som jeg troede nu var den dér 

Det skal så siges at den tidlige morgen jeg egentlig fik veer, der var jeg ikke i tvivl. Den første times tid føltes de som før nævnte plukveer, men de ændrede sig og begyndte hurtigt at gøre mere ondt - 15 timer efter var han ude 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.