Hej Dorthe
Det er mig du mener, ikk 
Ihvertfald gaar det godt. Dvs jeg er blevet sygemeldt da jeg havde veer et par gange i starten af november. Er nu sygemeldt paa 2. uger. Arbejder dog stadig lidt, men hjemmefra paa den baerbare og tager mig en middagslur hver dag 
Saa var jeg til gynaekolog i mandags og fik at vide at jeg har for lidt fostervand. Saa jeg skal til laegen igen allerede paa tirsdag for at se om vandstanden er steget. Og hvis ikke, er det meget muligt at babyen skal ud. Saa det er meget spaendende om foedslen bliver allerede i naeste uge. Saa er jeg omkring 35+5/6 stykker, saa hun skulle nok kunne taale at komme til verden paa det tidspunkt.
Jeg er helt klar til at modtage hende, men kunne bare godt taenke mig at vide med lidt mere sikkerhed hvad der skal ske i naeste uge. Jeg skal jo nok indlaegges mindst 3-4 dage hvis det er, saa det ville vaere rart at kunne forberede de store. Men jeg maa vente til paa tirsdag med at faa vished.
De store har det godt og er meget spaendte paa at laere deres lillesoester at kende. Laura er ved at laere at laese og det er rigtig sjovt. Hun elsker det.
Hvordan gaar det med dig? Har du faaet dit hoereapparat? Og hvordan gaar det med at bruge det? Er Andrea paa toppen igen?
Knus
Trine
Anmeld