Trine s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. november 2009

Munder

Så lige du er online nu, hvordan går det med dig, ungerne, lille ny bebs og det hele?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

3rollinger

Hej Dorthe

Det er mig du mener, ikk

Ihvertfald gaar det godt. Dvs jeg er blevet sygemeldt da jeg havde veer et par gange i starten af november. Er nu sygemeldt paa 2. uger. Arbejder dog stadig lidt, men hjemmefra paa den baerbare og tager mig en middagslur hver dag

Saa var jeg til gynaekolog i mandags og fik at vide at jeg har for lidt fostervand. Saa jeg skal til laegen igen allerede paa tirsdag for at se om vandstanden er steget. Og hvis ikke, er det meget muligt at babyen skal ud. Saa det er meget spaendende om foedslen bliver allerede i naeste uge. Saa er jeg omkring 35+5/6 stykker, saa hun skulle nok kunne taale at komme til verden paa det tidspunkt.

Jeg er helt klar til at modtage hende, men kunne bare godt taenke mig at vide med lidt mere sikkerhed hvad der skal ske i naeste uge. Jeg skal jo nok indlaegges mindst 3-4 dage hvis det er, saa det ville vaere rart at kunne forberede de store. Men jeg maa vente til paa tirsdag med at faa vished.

De store har det godt og er meget spaendte paa at laere deres lillesoester at kende. Laura er ved at laere at laese og det er rigtig sjovt. Hun elsker det.

Hvordan gaar det med dig? Har du faaet dit hoereapparat? Og hvordan gaar det med at bruge det? Er Andrea paa toppen igen?

Knus
Trine

Anmeld

27. november 2009

Munder

Jo da, det var dig jeg mente

Hold da op , der er da lidt bøvl med graviditeten. Spændende om du bliver mor til 3 i næste uge

Det må da være specielt for Laura denne gang, nu er hun jo så stor at hun virkelig forstår, hvad der foregår.

Her går det fint. Jeg går til nogle forskellige undersøgelser med ørene, og skal afsted igen i januar, så intet nyt om høreapparaterne endnu.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.