Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kan ikke finde det ene batteri til fjerbetjeningen... det er et almindeligt aaa batteri... tror i min baby kan have slugt det... syndes bare det virker alt for stort til at kan skulle kunne få det ned men man har jo hørt om det før...
hvad tror i?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg kan ikke finde det ene batteri til fjerbetjeningen... det er et almindeligt aaa batteri... tror i min baby kan have slugt det... syndes bare det virker alt for stort til at kan skulle kunne få det ned men man har jo hørt om det før... hvad tror i?
Ja for pokker - afsted til lægen med dig og får det tjekket, for en sikkerhedsskyld
Har barnet leget med fjern betjeningen? Jeg vil da få det undersøgt hvis du er 100 på at barnet har leget med fjernbetjeningen.
Men en god i de vil være at sætte tape omkring fjernbetjeningen hvis det er
det kan de sagtens.... jeg ville tage til lægen for en sikkerheds skyld..... og husk at holde på at du vil have taget røntgen billede!
ja man har jo før hørt det kunne gå frygteligt galt med de batterier..
baby havde fået fat i fjernbetjeningen ved et uheld og var selvfølgelig hurtig
han må normalt ikke lege med den...
Anonym skriver: ja man har jo før hørt det kunne gå frygteligt galt med de batterier.. baby havde fået fat i fjernbetjeningen ved et uheld og var selvfølgelig hurtig han må normalt ikke lege med den...
afsted med jer..... hvis der ikke er sket noget.... så er det jo kun godt:0)
har du evt. kigget under sofaen?
Jeg tror dælme også jeg lige ville komme afsted til lægen....
Man kan forøvrigt købe sådan en her http://www.taenk.dk/?cid=7126
som jeg synes er rigtig god at have, der kan man altid tjekke om noget af barnets legetøj eller andre ting der ligger fremme er for små, så barnet kan risikere at sluge det.Jeg har selv købt en
TbCp skriver: Jeg tror dælme også jeg lige ville komme afsted til lægen.... Man kan forøvrigt købe sådan en her http://www.taenk.dk/?cid=7126 som jeg synes er rigtig god at have, der kan man altid tjekke om noget af barnets legetøj eller andre ting der ligger fremme er for små, så barnet kan risikere at sluge det.Jeg har selv købt en
i Kvickly´s baby afd kan man også købe sådan een:0)
ka-ri-na skriver: i Kvickly´s baby afd kan man også købe sådan een:0)
Ahhh smart Det anede jeg ikke
Jeg vil helt sikkert råde dig til at tage på skadestuen og få røntgenbilled af barnet.
Jeg kender nogle som mistede deres knægt på 15 mdr pga et batteri som lægerne afviste at han kunne have slugt....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128