kom med jeres mening ladies1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.436 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. november 2009

M.O.A.R.

Hej Ladies

Nu er manden og jeg 100 % enige om navne, vi skal til scanning næste fredag (4/12) og vi glæder os til at høre hvad det bliver, så vi har ikke rigtig snakket andet end navne og allerede barnedåb.

Her er de navne vi er kommet frem til

Viktor Haug F (Viktor efter min afdøde og højtelskede farfar)

Simone Marie Haug F (Marie, min farmors mellemnavn)

Grunden til det lige er fra min farmor og farfar er at de er dem der altid har betydet mest for mig, og heldigvis ku manden godt li navnene

Hvad synes i?
- er ret interesseret i at høre andres meninger end lige min egen

Malene 19+1 som er som et lille barn der skal ha sin første julegave efter at få at vide hvad vores guldklump bliver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

TbCp

MaleneF skriver:

Hej Ladies

Nu er manden og jeg 100 % enige om navne, vi skal til scanning næste fredag (4/12) og vi glæder os til at høre hvad det bliver, så vi har ikke rigtig snakket andet end navne og allerede barnedåb.

Her er de navne vi er kommet frem til

Viktor Haug F (Viktor efter min afdøde og højtelskede farfar)

Simone Marie Haug F (Marie, min farmors mellemnavn)

Grunden til det lige er fra min farmor og farfar er at de er dem der altid har betydet mest for mig, og heldigvis ku manden godt li navnene

Hvad synes i?
- er ret interesseret i at høre andres meninger end lige min egen

Malene 19+1 som er som et lille barn der skal ha sin første julegave efter at få at vide hvad vores guldklump bliver

Åhhh jeg synes det er nogle rigtig fine navne!

Er især vild med Simone Marie.... skal begge navne bruges? altså skal hun tiltales Simone Marie eller kun Simone?
Under alle omstændigheder er det et rigtig fint navn

Anmeld

26. november 2009

wamse

Synes det er flotte navne, er rigtig vild med navnet Viktor, jeg forbinder det med styrke

Anmeld

26. november 2009

M.O.A.R.

TbCp skriver:

Åhhh jeg synes det er nogle rigtig fine navne!

Er især vild med Simone Marie.... skal begge navne bruges? altså skal hun tiltales Simone Marie eller kun Simone?
Under alle omstændigheder er det et rigtig fint navn

Det har vi ikke helt bestemt os for endnu..

Manden har foreslået det også, men nu må vi se tiden an, og hvad vi bestemmer os 100 % for.

Anmeld

26. november 2009

malou

Fine og flotte navne... min søn hedder selv Victor... bare med C

knus malou

Anmeld

26. november 2009

mor_sabina

Synes det er sådan en fin tanke at bruge navne der betyder noget for en på den måde. Min søn har min fars navn til mellemnavn, ville ønske jeg havde flere familiemedlemmer med brugbare navne

Held og lykke

Anmeld

26. november 2009

M.O.A.R.

mor_sabina skriver:

Synes det er sådan en fin tanke at bruge navne der betyder noget for en på den måde. Min søn har min fars navn til mellemnavn, ville ønske jeg havde flere familiemedlemmer med brugbare navne

Held og lykke

det var de mest brugbare navne fra vores familier. Martins bedsteforældre betyder selvfølgelig utrolig meget for ham, men han vil ikke kalde sin dreng keld eller sin pige ingelise

tak

Anmeld

26. november 2009

M.O.A.R.

malou skriver:

Fine og flotte navne... min søn hedder selv Victor... bare med C

knus malou

mange mener det er et gammelt navn, også derfor jeg startede denne tråd jeg synes det er rigtig sødt og kært

Anmeld

26. november 2009

prettybutterfly

Jeg ELSKER bare navnet Simone!!! Overvejer det rigtig meget selv! Har termin om 2½ uge men kæresten og jeg kan SLET ik blive enige om navne. Så TILLYKKE med i allerede er enige om dem!

Viktor er et ok navn. Har ik nogen dårlig relation til navnet overhovedet! Fedt at det er et navn der virkelig betyder noget for dig, det er jo hovedsagen!

Held og lykke på fredag!

Anmeld

26. november 2009

Anja-musen

Jeg synes det er nogle rigtig fine navne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.