Anja-musen skriver:
Hej med jer
Jeg er helt ny herinde, så jeg ved ikke om jeg gør det rigtigt. Ellers håber jeg I bærer over med mig 
Min kæreste og jeg går i baby-tanker, men eftersom jeg stadig får medicin mod depression kan vi ikke bare lige gå i gang med projektet. Jeg har været stabil rimelig længe efterhånden og har en tid med min læge i morgen til en samtale om hvor længe han forventer jeg skal blive på medicinen før jeg kan starte udtrapning.
Jeg er ret nervøs og spændt på hvad han siger og håber virkelig ikke der bliver snak om flere år.
Jeg tænkte på hvordan I andre har håndteret det med medicin og gravidtet? Er I trappet ud inden og i så fald hvordan er det gået?
Da vi havde i tankerne at vi ville have barn, skulle jeg kontakte min neurolog, da der skulle en samtale til... Jeg blev hverken doseret ned eller opi medicinen...
Jeg fik skam bare afvide, jeg skulle ringe, når jeg var blevet gravid...Jeg lavede ikke andet at bo ved siden af kummen under hele graviditeten...
Jeg helt automatisk, trappede jeg jo selv ud af medicinen... Hvilket ikke var godt for hverken mig eller barnet...
Jeg måtte ringe og høre hvad vi så skulle gøre... Jeg skulle prøve at få opløselig piller i stedet for.. Det gik da nogenlunde...
Sammenlagt i min graviditet, var jeg ca på medicin i 4 mdr... Jeg blev doseret meget op til fødslen, da de frygtede at der skulle ske det værste under fødslen... Gjorde der heldigvis ikke...
Håber da ikke din læge siger at du skal være på det i nogen år endnu...
Anmeld