Nu skal jeg igang med løbetræning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. november 2009

lonemus

..næsten da, jeg skal begynde at jogge

Nu er der efterhånden røget en del kilo af sidebenene, så nu er lysten til mere motion begyndt at melde sig Dog syntes jeg stadig der sidder lidt for mange kilo endnu til jeg vil begynde at løbe - min læge anbefaler man ikke har mere end max. 10 kilos overvægt, hvis man skal løbe, for at undgå for stor belastning på knæene.

Så jeg skal jogge...turen tager 1 times tid, så der er god mulighed for at få forbrændt mange kalorier. Jeg vil tage turen hver 2. dag.

Glæder mig til at komme igang fredag

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

ivfmarie

lækkert!

Det er bare klart min favorit"sport" at løbe/jogge. Jeg er bare SÅ overskudsagtig efter en god tur i det danske vejr. Sjovt at det giver engergi at bruge energi.. Men dejligt

God tur!

Anmeld

3. december 2009

Stumpen

lækkert!

Det er bare klart min favorit"sport" at løbe/jogge. Jeg er bare SÅ overskudsagtig efter en god tur i det danske vejr. Sjovt at det giver engergi at bruge energi.. Men dejligt

God tur!

Hvor meget motionere du??

PS: skide lækkert profilbillede du der har fået på

Anmeld

31. januar 2010

HHA

Hej

Jeg faldt over denne artikel vedr. solbær, og hvordan de kan øge blodcirkulationen, og mindske risikoen for skader ifbm. træning.

http://små-men-store.dk/Files/Filer/PR/TræningJanuar2010.pdf

Fod fornøjelse med løbe-turene.

HHA

Anmeld

31. januar 2010

Honningblomst

Er du kommet igang, Lone... Jeg er ved at få spat af at vejret er så skidt...trænger til at løbe og så snart sneen er væk, så skal jeg bare UD og have gang i benene igen...

Knus og god søndag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.