(marts) Badekar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.732 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. november 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har dette badekar til Luka. Det er en badekar med indbygget sideplads i, hvor de ikke kan vælte, hvis de rejser sig. Det er fantastisk og vi har været så glade for det. De anbefaler, at man først bruger det fra 9 mdr.

Den anden dag tænkte jeg, at jeg lige ville lade Lina prøve det selvom hun kun er 8 mdr. Hun synes, at det var fantatisk, at sidde i og plaske uden, at mor holdt hende i armen. Jeg sidder selvfølgelig ved siden af hende.

Man kan købe det i Babysam og det koster 300 kr. og er hver en krone værd.

Kh. Katja

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

Muffinmus

he he, sådan en har jeg i hvert fald ikke set før

Meget smart

Victoria sidder nu fint uden at jeg holder, hun plasker bare lidt og forlader hende jo aldrig eller vender ryggen til, så vi må klare os uden

Nu kommer begge unger i bad sammen og de elsker det.

Anmeld

25. november 2009

MoarHvidovre

Vi havde også et almindelig badekar til, at starte med, men på et tidspunkt begyndte Luka hele tiden, at ville rejse sig op. Jeg så tilfældigt det her badekar og måtte bare have det, og det har bare været guld værd. Lina har indtil videre badet i et almindeligt badekar med indsats, men hun synes helt sikkert, at det her er sagen

Anmeld

25. november 2009

Moar'en

vi har godt overvejet det, synes det ser vildt smart ud. Godt med lidt gode erfaringer.

Anmeld

26. november 2009

MoarHvidovre

Moar'en skriver:

vi har godt overvejet det, synes det ser vildt smart ud. Godt med lidt gode erfaringer.

Min søster har det også til sin pige på 1 1/2 år og de er også meget begejsret for det - det kan helt klart anbefales

Viktor vil elske det

Anmeld

26. november 2009

Misjelle

Hvor er han dejlig den lille bade trold . Kiggede faktisk efter det sidst vi var en tur i babysam, men kunne ikke finde det . Vi har et forholdsvist lille badeværelse, så er bange for det kommer til at fylde for meget, men det ser bare rigtig smart og hyggeligt ud .

Anmeld

26. november 2009

Mca<3

Misjelle skriver:

Hvor er han dejlig den lille bade trold . Kiggede faktisk efter det sidst vi var en tur i babysam, men kunne ikke finde det . Vi har et forholdsvist lille badeværelse, så er bange for det kommer til at fylde for meget, men det ser bare rigtig smart og hyggeligt ud .

Hi hi badetrolden er Lina

Lina er en pige

Smart badekar ellers , men Alex sidder helt sikkert og afslappet og pjasker i et alm badekar så det fungerer fint

Anmeld

26. november 2009

Misjelle

Mammi ,,, skriver:

Hi hi badetrolden er Lina

Lina er en pige

Smart badekar ellers , men Alex sidder helt sikkert og afslappet og pjasker i et alm badekar så det fungerer fint

Ved godt Lina er en pige men troede det var Luka der sad i badekaret . Ihh altså Katja det må du undskylde ... men så er hun altså en dejlig badenymfe hende den lille Lina .

Anmeld

26. november 2009

Mca<3

Misjelle skriver:

Ved godt Lina er en pige men troede det var Luka der sad i badekaret . Ihh altså Katja det må du undskylde ... men så er hun altså en dejlig badenymfe hende den lille Lina .

Hi hi tager pis på dig , v da godt du v at Lina er en pige

Anmeld

26. november 2009

Diana...

Ej hvor er det bare smart. hvor længe kan de bruge det? 

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.