gode cafér i odense by

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.280 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. november 2009

SaNiNa

Mangler en eller flere god cafér7resturante i odense by hvor man kan have barnvogn med, hvor der osse er mulighed for at barnet kan sove.

gerne med go brunch

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

TbCp

Sanne og Nicklas skriver:

Mangler en eller flere god cafér7resturante i odense by hvor man kan have barnvogn med, hvor der osse er mulighed for at barnet kan sove.

gerne med go brunch

Froggys.... der kommer vi ofte, sidder man nede bagved er der store vinduer ud mod indgangen til Arkaden, der har vi altid haft Liva stående i barnevogn og sove, der er dør ud dernede bagved.

Ellers er der cafeen ved Cafe biografen der skulle vist også være fin plads.

Eller Eydes kælder der er rigelig plads til at få  en barnevogn med ind.

Froggys har en virkelig lækker søndags brunch buffet og resten af ugen er den også ok

Anmeld

26. november 2009

HelleG

Hej!

Vi kommer altid på The Room, hvor der er god plads og de vil meget gerne ha babybesøg, og varmer gerne mad/flasker osv!

SKØN brunch, som man selv kan sammensætte!

KH Helle

Anmeld

26. november 2009

MM1987

Hej...

Har ikke selv en lille en....men har set barnevogne på the room, og så er vores nye favorit ang. brunch ENVY, ligger også i brandts, der er også god plads så der skulle være plads til barnevogn..

og så kan jeg kun anbefale den brunch med opfyldning, det er sådan en hyggeligt måde at spise på, men sæt god tid af, vi ender altid med at sidde der læææænge...

Anmeld

26. november 2009

SaNiNa

the room er faktisk rigtig lækkert har ikke lige været der ned barnvogn men der er jo plads nok.

Anmeld

26. november 2009

TbCp

MimseMajse skriver:

Hej...

Har ikke selv en lille en....men har set barnevogne på the room, og så er vores nye favorit ang. brunch ENVY, ligger også i brandts, der er også god plads så der skulle være plads til barnevogn..

og så kan jeg kun anbefale den brunch med opfyldning, det er sådan en hyggeligt måde at spise på, men sæt god tid af, vi ender altid med at sidde der læææænge...

Synes bare jeg har hørt at man ikke må amme på Envy... men måske det er lavet om

Anmeld

26. november 2009

MM1987

TbCp skriver:

Synes bare jeg har hørt at man ikke må amme på Envy... men måske det er lavet om

Som sagt har jeg ikke selv barn, så der må jeg være svar skyldig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.