Phillip er 7 måneder her til d. 4.
Han spiser virkelig godt og er begyndt at sove sådan nogenlunde, og så kan jeg i øvrigt lige prale med at han rejser sig på alle fire og står og vipper!
Jeg har skrevet mad på min liste og håber at få nogle gode ideer af i andre
Kl 5.30 kommer han over i vores seng og får lidt bryst og en lille flaske (ammer kun for at trappe stille ud af det da der næsten ikke er mere tilbage)
Kl. 7-7.30 Står vi op og går i bad.
Kl. ca.8 spiser vi morgenmad bestående af: Havregrød med kokosolie (mmm...) og bærmos eller øllebrød med mme og evt. pære el. æblemos. Mme i lille kop.
Kl. ca. 9 bliver han lagt til formiddags lur og sover mellem 1 ½- 2 ½ time.
Mellem 11.30-12.30 spiser vi frokost bestående af: Rugbrød med div. pålægger (leverpostej, torskerogn, makrel i tomat, smøreost, laksepaté og figenpålæg) og gnavegrønt (avokado,mandarin,agurk, kogt gulerod, tomat u. skind) Mme i lille kop.
Mellem 13-14 bliver han lagt til middagslur og sover mellem 1-2 timer
Ca. kl 16 spiser han lidt frugt (mandarin, banan, avocado) Mme i lille kop.
Kl. 18 spiser vi aftensmad bestående af: kogte grøntsager i små bidder (kartoffler, gulerødder, pastinak, broccoli, blomkål, jordskokker, aspagers) og han har et par gange smagt af vores mad sovs og kød og jeg har haft lavet kødboller af svinekød med gulerod og blomkål i. Mme af lille kop.
Mellem kl. 19-20 går vi i seng med en lille godnatsang.
Og så vågner han typisk en enkelt til to gange om natten og skal have lidt mælk for at kunne sove videre og nogle dage kommer han over i vores seng. Vi ekperimenterer i tiden med at sove på sofaen for at se om det forlænger hans søvn og det tyder på at den lille mand godt kunne tænke sig at være fri for mor og fars snorken. Så måske mor snart må indse at hun har en STOR dreng der snart vil sove på eget værelse