jeg er lidt i tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. november 2009

trine1989

hej skønne Qvinder

jeg vil lige høre om der er nogen der har arbejdet op til barsel og derfor både får klip og barselpenge (eller hvad det hedder) ??

jeg har arbejdet ca 15 timer i ugen og hvis jeg så fortsætter med det inden barsel hvad ville jeg så få ca i mdr.?

Håber på nogle gode svar

da vi planlægger baby under min udd.

Knus den lidt tvivlende TRine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

Lise

Ja, det gjorde jeg op til min første barsel.

Jeg mener jeg fik omkring 92 kr i timen, som var det maksimale, i de timer jeg havde haft gns. ugentligt de sidste to-tre mdr inden barslen. Kan ikke huske det helt.

Men altså, jeg fik dobbeltklip su + et par tusinde i barselsdagpenge hver måned under min første barsel. Jeg valgte at få dobbeltklip i et år, da jeg havde nok.  

Ved ikke om det var svar nok?

Lise

Anmeld

25. november 2009

trine1989

Lise skriver:

Ja, det gjorde jeg op til min første barsel.

Jeg mener jeg fik omkring 92 kr i timen, som var det maksimale, i de timer jeg havde haft gns. ugentligt de sidste to-tre mdr inden barslen. Kan ikke huske det helt.

Men altså, jeg fik dobbeltklip su + et par tusinde i barselsdagpenge hver måned under min første barsel. Jeg valgte at få dobbeltklip i et år, da jeg havde nok.  

Ved ikke om det var svar nok?

Lise

tak for svar det hjalp lidt på mine spekulationer omkring hvad jeg vil få under barse.

jeg vidste dog ikke at man kan vælge at få dobbelt klip i 12 mdr. hvad gjorde du der for at se at du kunne få dobbelt i 12 mdr?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.