GODE OPSKRIFTER.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.487 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. april 2008

Pia.

Jeg mangler lidt nye opskrifter til mine smooties - hvad putter I i dem ??? jeg har prøvet en masse forskelligt så det er mere hvad I har prøvet at blande sammen...

Lige fortiden har jeg kørt i jordbær, hindbær banan og appelsin...

Hvad for nogle forskellige frugter kan I anbefale at blande sammen ??

KNUS PIA, som har tabt 200 g :) - stolt når man tænker på jeg har været til konfirmation og spiste softice i går ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2008

Honningblomst

Hej Pia..
Laver dem aldrig men spiser hellere frugt rå eller som abemad, synes det smager bedre og evt med cheasy vanilie yoghurt på.
Bare husk at der er hundrede kalorier i et stykke frugt. Så der skal man også være forsigtig og tillykke med de 200g, så er der bare 49 tilbage af dem...;)knus..

Anmeld

21. april 2008

Pia.

spiser nu også enormt meget rå frugt, men elsker at drikke dem, det smager super godt.... nu er jeg jo ikke hysterisk på kur - så jeg går bestemt ikke op i om der er hundrede kallorier i frugt *GGG* - min frugt vil jeg sgu ikke undværre ;)*Hi Hi*

Den der cheasy vanilie yoghurt den har jeg også spist på et tidspunkt, men jeg får så ondt i maven af yoghurt - hvorfor ved jeg ikke, måske jeg skulle prøve sammen med frugt... :)

(H)

Anmeld

21. april 2008

Honningblomst

Kommer jo også an på om man spiser tyve og tror man taber sig eller helt naturligt...når jeg går til den uden at være hys, så ryger der jo nemt 5 kg om måneden...bare det der med at gide...;)
Knus og god tur nedad..

Anmeld

21. april 2008

Pia.

ja det er jo det... kampen om at gide... du kender mig - PUHA.... men jeg vil så gerne.... syntes vægten konstant går den anden vej og efer en alt for hyggelig weekend så er der et kilo mere på... Hmmm og nu må det slutte....

og tak :)

(H)

Anmeld

21. april 2008

gda

Jeg plejer at lave smooties på følgeden måde

Appelsin juice
Isterninger¨
Jordbør/ananas/banan osv (bestemmer selv)

Plejer at få en om eftermiddagen sammen med lnækbrød eller inden jeg skal i seng

Anmeld

21. april 2008

Pia.

Gitte D. Andersen skriver:

Jeg plejer at lave smooties på følgeden måde

Appelsin juice
Isterninger¨
Jordbør/ananas/banan osv (bestemmer selv)

Plejer at få en om eftermiddagen sammen med lnækbrød eller inden jeg skal i seng

Knuser du isen helt til ukendelighed eller ??? min maskine, vil ikke rigtig knuse isen så småt, og det irritere mig lidt at jeg får sådan nogle store stykker i munden....

Anmeld

21. april 2008

Tullebobs

Herhjemme spiser vi smoothies hver dag til morgenmad (altså vi voksne). Vi skærer frugten om aften og sætter den på køl, det kunne måske osse være en ide til dig, når nu din blender ikke vil knuse isen ordentligt, på den måde er den kold alligevel. Vi bruger: banan, frisk ananas, rødt æble og appelsin + knust is. (det er favoritten lige nu). Ellers frosne jordbær, mango, grønne druer, melon osv... Og et andet fif er at bruge vaniliepulver (ikke vaniliesukker) - kan købes i helsekost butikker. Giver god smag. Det kan anbefales at købe en blender med en god 'knuse-is-funktion', men spørg for dig i butikken, for det er ikke alle der er gode, selvom de reklamerer med at kunne knuse is. Vores er en OBH, og jeg vil gerne finde det specifikke nummer til dig, hvis du er interesseret (har nemlig en veninde der også har en obh blender der kan knuse is, men det er slet ikke lige så god som min). God appetit og kram fra Trine

Anmeld

21. april 2008

Tullebobs

Hov glemte lige - tillykke med de 200 g - GODT GÅET:D

Anmeld

21. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Tillykke med de 200 :P

Jeg elsker alle former for smoothies, men jeg laver det aldrig selv (læs: gider ikke)

Kh Jeanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.