Hvor gammel skal man være for at se Jesus og Josefine??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.087 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. november 2009

DK

Kirstine bliver 6 år 1. juledag, og vil rigtig rigtig gerne se Jesus og Josefine. MEN jeg synes hun er for lille. Det kommer for sent, og er derudover også ret uhyggeligt der hvor djævlen kommer osv.

Hvor gamle er jeres børn, der må se det her til jul??

Knus Ditte, der tænker om hun mon er en hønemor??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

memuffin

jeg ville sige hun er stor nok hvis hun ikke er meget sart...

tænker også lidt at i den alder kan hun nemt komme til at føle sig udenfor i skolen? hvis hun ikke kender/ser den da det vil være noget der ville blivet snakket om

Anmeld

25. november 2009

RumlesMor

Jeg har desværre ikke selv barn i den alder, men synes du skal prøve det af. Gør det til noget I ser sammen, så du kan holde om hende hvis hun bliver bange, og hjælpe hende til at forstå det.

Det med at det bliver sendt sent, kan jo klares ved at købe den på DVD, og så se et afsnit når det passer i jeres tidsplan. Det er fordelen ved "genudsendelser". 

Min datter er kun 3 år, og skal ikke se nogen af de kalendere der kommer i år. TIl gengæld vil jeg købe bamses jul, som hun kan se et afsnit af hver dag.

Anmeld

25. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Idun vil rigtig gerne se den. Men jeg bliver sindsyg af julekalender i 4-5 timer hver eneste dag i dec... Samtidig syntes jeg også at det er træls at de har sendt den for 2 år siden og sender den igen. Den var ikke god første gang og er da ikke bedre nu... mmmm...

Så jeg vil prøve at sætte foden ned, hjemme hos mig.

Anmeld

25. november 2009

Tdittmann

Amalie bliver 7 år 3.januar - og hun kommer ikke til at se Jesus og Josefine.

Amalie er meget sart og forstår ikke helt det der med at skille virkelighed og film - så her hos os bliver det julefandango og jul på ramasjang

Anmeld

25. november 2009

Nadi

Jeg synes også hendes alder er gammel nok, men det kommer meget an på hvordan hun er af sind. Jeg ville nok give lov, men sidde sammen med hende imens så jeg var der til at svare og holde i hånden. Mht tidspunktet kunne hun jo se det dagen efter, hvor det bliver genudsendt kl 16 (hun er sikkert ikke noget imod at se det en dag for sent).

-Nadia

Anmeld

25. november 2009

DK

Altså hun er lidt sart. Fx synes hun at heksen i den lille havfrue er MAX uhyggelig...

Hun går kun i børnehave, så jeg ved at mange af de små børn heller ikke skal se det. Det kan godt være vi skal prøve at se det, og så må vi jo skippe de uhyggelige afsnit der kommer sidst i dec...

Vi kan ikke nå afsnittene kl. 16, da hun ikke er blevet hentet der endnu. Jeg har en eksamen d 21/12, så desværre så bliver vi nødt til at udnytte åbningstiderne  max her i dec. Tilgengæld kan vi holde juleferie med god samvittighed!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.