Er begyndt at gylpe ekstrem meget..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2009

Findusinde

suanne85 skriver:

Ja er først hvis de taber sig at man skal bllive nervøs

Har forsøgt at ringe til SP.. Hun har et planlagt besøg ved os den 22 januar.. Ville gerne lige ha snakket med hende.. Om evt at stoppe med at amme..  For jeg blir virkelig ked af at hun virker sulten mere eller mindre hele tiden.. Hun har altid meldt sig tit med at være sulten.. Tror aldrig jeg har gået 2 timer imellem.. Med mindre hun sover..

Hun virker som sådan ikke utilpas. Sidst hun blev vejet der var hun 8 uger, der vejede hun 5200 g. Hun vejede 3580 ved fødslen og tabte sig til 3340 de første 3 dage..

Vi forsøgte at veje hende i går, og umiddelbart siger vægten 5.5 så rundt regnet 300 g på godt 14 dage.. Er det OK?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

kiroo

det er meget normalt at amme hver 2. time når hun er vågen, syntes det ville være rigtg synd hvis du helt stoppede med at amme. dit barn ville få et bedre immunforsvar ved at blive ammet, men syntes det er okay og give flaske, en gang i ml. min datter på 8 uger får også flaske til natten og nogen gange og så andre tidspunkter. hun får en lille tår efter sin lur, så er hun rigtig glad, og så igen når hun er ved at være træt, eller får hun flaske..

Anmeld

25. november 2009

Henri84

Jeg ville nok lige få min SP til at komme og kontrol veje engang, især fordi hun er begyndt på det ret pludseligt...
Elias var jo syg som lille, og der fik vi hele tiden at vide at det er normalt babyer gylper, det ser mere voldsomt ud end det er osv. men her var der faktisk noget galt, og de var lidt for længe om at opdage det... SÅ jeg ville ehlt sikkert lige få SP til at komme og veje nu her, og så et par dage efter igen, så i er sikre på hun tager på som hun skal, og i hvert fald ikke taber sig

Anmeld

25. november 2009

Vingummien

Findusinde skriver:

Har forsøgt at ringe til SP.. Hun har et planlagt besøg ved os den 22 januar.. Ville gerne lige ha snakket med hende.. Om evt at stoppe med at amme..  For jeg blir virkelig ked af at hun virker sulten mere eller mindre hele tiden.. Hun har altid meldt sig tit med at være sulten.. Tror aldrig jeg har gået 2 timer imellem.. Med mindre hun sover..

Hun virker som sådan ikke utilpas. Sidst hun blev vejet der var hun 8 uger, der vejede hun 5200 g. Hun vejede 3580 ved fødslen og tabte sig til 3340 de første 3 dage..

Vi forsøgte at veje hende i går, og umiddelbart siger vægten 5.5 så rundt regnet 300 g på godt 14 dage.. Er det OK?

Duhar vist skrevet forkert ved hvor meget hun tabte sig efter fødslen

Det er en meget pæn vægt på 14 dage, det kan svinge meget, en gang tog Emil 1kg på på en uge  og andre gange stod han stille i en uge.

Så tror hun får nok ved dig, men måske er hun ved at øge det mælk du skal producere så du får mere og det kan godt tage et par dage

Anmeld

25. november 2009

Findusinde

suanne85 skriver:

Duhar vist skrevet forkert ved hvor meget hun tabte sig efter fødslen

Det er en meget pæn vægt på 14 dage, det kan svinge meget, en gang tog Emil 1kg på på en uge  og andre gange stod han stille i en uge.

Så tror hun får nok ved dig, men måske er hun ved at øge det mælk du skal producere så du får mere og det kan godt tage et par dage

Hun vejede 3580 ved fødslen og tabte sig til 3340 de første 3 dage..

Uh?? jeg har læst sætningen flere gange, kan ikke lige se hvad der er galt??

Anmeld

25. november 2009

Vingummien

Findusinde skriver:

Hun vejede 3580 ved fødslen og tabte sig til 3340 de første 3 dage..

Uh?? jeg har læst sætningen flere gange, kan ikke lige se hvad der er galt??

Havde ik læst ordet til hehe.

Anmeld

25. november 2009

Findusinde

suanne85 skriver:

Havde ik læst ordet til hehe.

Hihi, ja så kan jeg godt forstå du syns der var nok makværk med den sætning..

Anmeld

25. november 2009

Vingummien

Findusinde skriver:

Hihi, ja så kan jeg godt forstå du syns der var nok makværk med den sætning..

Ja ik, syntes godt nok enbaby på omkring 200g var lille

Anmeld

25. november 2009

Mor til Frederic og Freya

Frederic var også en gylper. Så vi skifted ham altid inden amningen, da han ellers gylped hvis han kom ned at lægge vandret.

Så alt herhjemme stod skråt og baby alarmen lå helt oppe ved hans hoved i barnevogn, så jeg kunne høre hvis han gylped derude.

Anmeld

25. november 2009

Misjelle

Min søn gylpede også rigtig meget efter amning. Det er ikke altid det har noget med luft i maven. Linus har en mavemundsåbning der ikke er så trænet i at lukke derfor gylper han også længe efter måltiderne (det er noget de vokser fra). Han er 9 måneder nu, men gylper dog stadig, dog ikke lige så meget, så det er blevet bedre efter føden er blevet mere fast, men den er sikker at der kommer vand eller mælk op efter at have drukket. Glæder mig til han vokser fra det, for er træt af at skifte tøj på ham konstant .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.