Opkast/ gylp 100 ml ??? WHY?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.121 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. november 2009

engel24

Ja, som der står i overskriften, så har jeg en søn på 3 uger..

1 gang om dagen gylper - kaster han ca 100 ml  - vis ikk mere op.

Han er en flaske dreng der får moder mælk erstatning.

Synes det er så synd for ham efter opkasten bliver han hel sløv og sulten, ...

Nogen der kender det - har prøvet det?

Hva kan man gøre for at hjælpe den lille stakkel??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

Halbschön

engel24 skriver:

Ja, som der står i overskriften, så har jeg en søn på 3 uger..

1 gang om dagen gylper - kaster han ca 100 ml  - vis ikk mere op.

Han er en flaske dreng der får moder mælk erstatning.

Synes det er så synd for ham efter opkasten bliver han hel sløv og sulten, ...

Nogen der kender det - har prøvet det?

Hva kan man gøre for at hjælpe den lille stakkel??

Er det opkast eller gylp?? Hvis det er opkast står det ud i en kraftig stråle.. Og så skal du være opmærksom på og bettefisen er syg eller om det kan være mavemundsforsnævring? Hvis det er gylp ved jeg ikke hvad du kan gøre...

Knus!

Anmeld

25. november 2009

UngMor83

Får han mælken for hurtigt ned i maven? Og får han pauser under måltidet? Her har jeg efterhånden 4 flaskebørn og fandt ud af, at hvis de fik min. 3 pauser under et måltid, hvor de kom op og bøvse, så var det ikk nær så slemt... Hvilke flasker bruger du? Jeg har brugt NUK til de 3 første, men til den sidste her bruger jeg AVENT, og de har gjort underværker pga. den ventil der forhindrer at baby sluger falsk luft...

Anmeld

25. november 2009

engel24

Får han mælken for hurtigt ned i maven? Og får han pauser under måltidet? Her har jeg efterhånden 4 flaskebørn og fandt ud af, at hvis de fik min. 3 pauser under et måltid, hvor de kom op og bøvse, så var det ikk nær så slemt... Hvilke flasker bruger du? Jeg har brugt NUK til de 3 første, men til den sidste her bruger jeg AVENT, og de har gjort underværker pga. den ventil der forhindrer at baby sluger falsk luft...

Der går sommetider flere timer fra han har spist til han kaster det op..

er begyndt at tvinge ham til pause mellem måltiderne hvor han kommer op og bøvser - ikke fordi han er tilfreds med det - men synes det hjalp på det ..

men det ser desværre ikke sådan ud .. det hænger somme tider sammen med han hikker ??

Anmeld

25. november 2009

engel24

Renée88 skriver:

Er det opkast eller gylp?? Hvis det er opkast står det ud i en kraftig stråle.. Og så skal du være opmærksom på og bettefisen er syg eller om det kan være mavemundsforsnævring? Hvis det er gylp ved jeg ikke hvad du kan gøre...

Knus!

det er en kraftig stråle .. der kommer virkelig meget .. sundhedsplejsken siger det er meget normalt .. tvinger ham til pause mellem måltiderne .. synes det er så synd for ham ..

Anmeld

25. november 2009

Henri84

Hvis det kun er 1 gang om dagen, tror jeg ikke der er så meget at gøre... Måske han bare spiser for meget af gangen til det ene måltid?
Men hvis det begynder at blive hyppigere eller han begynder at tabe sig, så må du lige hive fat i SP igen sys jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.