Kan jeg få hende til og sove hele natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.186 visninger
1 svar
0 synes godt om
24. november 2009

Isabeau

Hej!

Jeg har lige et spørgsmål. Min datter er 9 uger og hendes/vores dag ser således ud (jeg ammer); 

Kl. 6.00 - vågner hun første gang, får mad og sover ca. 1 time igen.

Kl. 7.00 - vågner hun anden gang, får sin sut. 

Kl. 8.00 - vågner hun tredie gang, får mad og sover igen ca. 1½ time.

Kl. 11.30-12.00 - mad og så middagslur udenfor i ca. 3-4 timer.

Kl. 17.00-18.00-  mad og en lille powernap på 1 time ca. (vågner ALTID lige til aftensmaden!).

Kl. 20.00 - mad og sover 3 timer.

Kl. 23.00-23.30 - blir´vækket og får stor portion mad (evt. + MME) og sover så videre igen.

Kl. 3.00 - mad og sover videre til kl. 6.00 ca.

---------------------------------------------------------

Jeg har det måske let nok mht. natten? Jeg syns´ bare det kunne være kanon, hvis hun sprang den der kl. 3.00 over? Nogle gange blir´ det rykket en halv time, time om dagen, hvis vi fx. skal noget, men ellers er det sådan her, vi har kørt den sidste måned.

Jeg tænkte på; den lur, hun får udenfor; Skal jeg skære den ned til et par timer? Hjælper det på hendes søvn om natten? Folk siger ellers, jo bedre børn sover om dagn, jo bedre sover de om natten...

(stille) hjælp!

Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

klmf

Hej

Uden at være ekspert på nogen måde, så lyder det som en rigtig god rytme - er faktisk lidt imponeret over at du kun skal op 1 gang om natten når hun kun er 9 uger!!

Middagsluren ville jeg nok også holde mig fra at pille ved, synes jeg hører meget, at det ikke hjælper at give dem mindre søvn om dagen - så lad bare trunten sove

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.