Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MORJESPERSEN skriver: Hvor er det bare nogle skønne børn i alle har Her er et par taget for lidt foe de sidste par dage af Amalie og Laura de bliver 9mdr her d.3-12
Hvor er det bare nogle skønne børn i alle har
Her er et par taget for lidt foe de sidste par dage af Amalie og Laura de bliver 9mdr her d.3-12
De er altså bare super skønne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jules skriver: Vi var ved fotografen igår Her er min skønne Viktor og et familie billede
Vi var ved fotografen igår
Her er min skønne Viktor og et familie billede
Ejjjj Julie hans hår altså. Hvor er det henne?
MoarJ skriver: Her er da også lidt...
Her er da også lidt...
Dejlig pige ser bare så glad ud altså
suanne85 skriver: Dejlig pige ser bare så glad ud altså
Ja, det er nogen kanon gode billeder... Det billede hvor hun har armene i vejret, kunne godt tyde på hun lige havde set sin far gøre det, for han sad og så fodbold...
gabriellasmor skriver: Gabriella 18 måneder
Gabriella 18 måneder
gud er hun blevet så stor... hvor er det vildt.. men hun er stadig super smuk
knus malou
Det er godt nok nogle dejlige unger, og så er det bestemt heller ikke svært at se hvor de får alle deres træk fra..
Her er nogle af min prinsesse
malou skriver: gud er hun blevet så stor... hvor er det vildt.. men hun er stadig super smuk knus malou
ja tiden går aaalt for hurtigt.. men tak
nu venter jeg bare på håret kommer så folk kan se det er en pige hehe.. indtil videre forsøger jeg mig med kjoler
NikitasMoar skriver: Det er godt nok nogle dejlige unger, og så er det bestemt heller ikke svært at se hvor de får alle deres træk fra.. Her er nogle af min prinsesse
Hun er godt nok grådig med de sutter
suanne85 skriver: Hun er godt nok grådig med de sutter
Bare en smule..
her er lille filucca på 16mdr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128