Akupunktur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. november 2009

Vial

Hej

Er der nogle, som har erfaring med det?

Jeg skal insemineres for første gang i december og overvejer kraftigt at benytte mig af, at der er en akupunktør tilknyttet klinikken. Jeg har hørt, at der er GODE erfaringer ved IVF behandling. En kollega blev gravid ved anden inseminering - og der valgte hun akupunktur - modsat første gang hun blev insemineret og der ikke var gevinst.

Hvad tænker I om det - og hvad har I hørt?

Tjek evt dette link:

http://www.trianglen.dk/

Hvor de skriver følgende:

Effektiv akupunktur

Det ser ud til at graviditetschancen øges ved IVF og ICSI med akupunktur.
En stor undersøgelse her på Trianglen tydede på dette og nu er der netop fremkommet en såkaldt metaanalyse af flere studier, der konkluderer: Foreliggende undersøgelser tyder på at akupunktur givet samtidigt med ægoplægning øger graviditetschancen og fødselsraten hos kvinder der får foretaget IVF (BMJ, Mar 2008; 336: 545 – 549).
På baggrund af disse studier tillader vi os derfor, at anbefale vores patienter at få foretaget akupunktur i forbindelse med ægoplægning. En behandling , der tilbydes her på klinikken.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

tb

vores nabo fik akupunktur ved 4. IVF forsøg og de fik tvillinger i maj  det skader jo ikke og prøve.. jeg har prøvet akupunktur mod min graviditetskvalme, men det hjalp desværre ikke på mig. men det er så forskelligt hvordan sådan noget virker på de forskellige

Anmeld

26. november 2009

Solstrålen

Jeg var til ægudtagning igår og der nævnte hende sygeplejesken at de tilbyder akupunktur som man kan få umiddelbart inden ægoplægning.

Noget med at det giver bedre blodgennemstrømning så ægget bedre sætter sig fast

Det er et tilbud jeg har tænkt mig at tage imod (Eller skal jo betale for det)

Jeg fik det mod kvalme da jeg var gravid 1. gang og det hjalp !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.