10+0.. så fik jeg endelig lagt mavebilleder ind :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.939 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. november 2009

tb

så fik jeg endelig taget nogle mavebilleder... kæresten synes jeg er stor i forhold til at jeg ikke er længere henne  det er anden graviditet.. jeg har indtil videre taget 2 kg på..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

Valle81

Wauw, jamen 2. gang går det bare stærkt:0)

Sikke en fin rund mave:0)

Er selv gravid for 2. gang, er i uge 25. I går på arbejde kom vores salgschef ind, jeg sad så han kunne se maven ( han ved godt jeg er gravid) og sagde: Det er godt nok noget af en tank du er ved at have fået dig der, hvornår er det nu det er:0) Ja til marts sagde jeg:0) Og han sagde, du er sikker på der kun er 1:0)

Det var lidt sjovt:0)

Hjertelig tilykke med den fine mave:0)

Anmeld

24. november 2009

Gaya

Fiiin mave

Sådan så min mave også ud på det tidspunkt og det er min 1. graviditet ever.......så det skal nok nå at blive vildt......
Håber dog det går lidt i stå på et tidspunkt, ellers er jeg bange for jeg når at springe.....

Held og lykke

Lene

Anmeld

24. november 2009

tb

Valle81 skriver:

Wauw, jamen 2. gang går det bare stærkt:0)

Sikke en fin rund mave:0)

Er selv gravid for 2. gang, er i uge 25. I går på arbejde kom vores salgschef ind, jeg sad så han kunne se maven ( han ved godt jeg er gravid) og sagde: Det er godt nok noget af en tank du er ved at have fået dig der, hvornår er det nu det er:0) Ja til marts sagde jeg:0) Og han sagde, du er sikker på der kun er 1:0)

Det var lidt sjovt:0)

Hjertelig tilykke med den fine mave:0)

hehe.. det var da en pæn måde han fik sagt det på  jeg er os blevet spurgt mange gange om der ikke er mere end én.. men er blevet scannet i uge 7, og der er kun én

Anmeld

24. november 2009

Mira0911

SÅ flot en mave du har dig der...

Anmeld

24. november 2009

tb

Gaya skriver:

Fiiin mave

Sådan så min mave også ud på det tidspunkt og det er min 1. graviditet ever.......så det skal nok nå at blive vildt......
Håber dog det går lidt i stå på et tidspunkt, ellers er jeg bange for jeg når at springe.....

Held og lykke

Lene

ja jeg frygter da os hvor stor min kan nå at blive  jeg tog 22 kg påi min første graviditet, men så højt håber jeg ikke jeg kommer op denne gang

Anmeld

24. november 2009

Gaya

tb skriver:

ja jeg frygter da os hvor stor min kan nå at blive  jeg tog 22 kg påi min første graviditet, men så højt håber jeg ikke jeg kommer op denne gang

Py ha jeg gruer også lidt for hvormeget der skal arbejdes efter endt graviditet........
Jeg ønsker nemlig ikke bare at være på barsel og lade stå til.....som jeg desværre har set mange gøre i omgangskredsen......
Så jo mere der kommer på undervejs jo mere skal der jo også arbejdes efterfølgende.....

Meeen træner allerede nu for at holde mig sund og rask.......

Held og lykke

Anmeld

24. november 2009

Ranarupta

Hvor er den flot!! 

Jeg er 10+1 idag og det beroliger mig lidt, at se at der er andre, der har fået en lille bøb på maven. Min bøb er ikke så stor, som din (eller jo, men det er fedt ), men det er utroligt ubehageligt at lukke bukserne allerede.

Anmeld

24. november 2009

tb

Gaya skriver:

Py ha jeg gruer også lidt for hvormeget der skal arbejdes efter endt graviditet........
Jeg ønsker nemlig ikke bare at være på barsel og lade stå til.....som jeg desværre har set mange gøre i omgangskredsen......
Så jo mere der kommer på undervejs jo mere skal der jo også arbejdes efterfølgende.....

Meeen træner allerede nu for at holde mig sund og rask.......

Held og lykke

da jeg fik min datter for godt 8 år siden og tog alle de kilo på, begyndte jeg at gå tur med barnevognen hver dag.. det gik faktisk overraskende hurtigt med at smide de ekstra kilo igen  men man er jo selvfølgelig os blevet det ældre.. hehe.. men nej, jeg vil heller ikke lade stå til til den tid.. har da en masse tøj jeg skal i igen

Anmeld

24. november 2009

tb

Ranarupta skriver:

Hvor er den flot!! 

Jeg er 10+1 idag og det beroliger mig lidt, at se at der er andre, der har fået en lille bøb på maven. Min bøb er ikke så stor, som din (eller jo, men det er fedt ), men det er utroligt ubehageligt at lukke bukserne allerede.

jeg har os allerede opgivet at gå i mine cowboybukser længere  så indtil videre "nøjes" jeg med leggins, indtil jeg kan få mig til at tage ud og shoppe lidt ventetøj  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.