Jeg skal også have en sommerbaby :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. november 2009

Sofia24

Hej Piger!

Så kan jeg vidst godt melde mig på banen her i 3. kvartals-gruppen.

Det er nu en uge siden min kæreste og jeg fandt ud af, at vi venter os.  Vi er begge 25 år, min kæreste er udlært og jeg er halvvejs igennem læge-studiet. Vi bor sammen i et lille hus hvor vi har boet i 3 år, men vi har været sammen i snart 6 1/2 år 

Det er anden gang inden for 1/2 år, at jeg tester positiv på en graviditetstest. Da vi var til NF med den første var der desværre ikke hjerteaktivitet, så jeg blev opereret allerede dagen efter (12. august). Nu er vi så gravide igen og selvfølgelig er vi glade, men det er bare med det som er sket i baghovedet... For frygten for at det samme sker igen, ligger da gemt et sted...

Forløbet har også været et helt andet denne gang. Sidst var jeg SIKKER på jeg var gravid inden en test kunne bevise det. Mest på grund af et par nasty ømme bryster!  

Det har jeg slet ikke haft denne gang, så det kom meget bag på mig/os at testen var positiv! Til gengæld har jeg vildt meget aktivitet i underlivet denne gang, det strammer, spænder og gør ved. Især når jeg rejser mig hurtigt op eller nyser...

Anyway - det var lige min lille historie! Jeg glæder mig til at følges med Jer og til at lærer Jer at kende...

Kram Sofia - 5+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

Anne85

Hej Sofia og alle I andre skønne med-gravide!

STORT tillykke  Men puha, jeg kan godt forstå hvis du er nervøs denne gang når I har været igennem den grimme oplevelse.  for at alt er om det skal være denne gang.

Jeg er gravid for 2. gang. Har i forvejen en dejlig dreng (fra september 2007) sammen med min skønne mand. Vi bor i Kolding. Jeg er sygeplejerske og arbejder i social psykiatrien.