Hej Sofia og alle I andre skønne med-gravide!
STORT tillykke
Men puha, jeg kan godt forstå hvis du er nervøs denne gang når I har været igennem den grimme oplevelse.
for at alt er om det skal være denne gang.
Jeg er gravid for 2. gang. Har i forvejen en dejlig dreng (fra september 2007) sammen med min skønne mand. Vi bor i Kolding. Jeg er sygeplejerske og arbejder i social psykiatrien.
Jeg kan mærke, at jeg er sindssygt nervøs her 2. gang kontra 1. gang. 1. gang blev jeg gravid på p-piller, så jeg havde absolut en forventning om at det også ville gå super nemt her 2. gang. Set i bagklogens lys så gik det jo også nemt... blev gravid i 3. forsøg, men i løbet af de 3 måneder gik det nok op for mig, at alt måske ikke skulle være så legende let som sidste gang. Ihvertfald er jeg denne gang panisk angst for at der skal være noget galt.
Da jeg var i uge 6 (jeg troede jeg var i uge 7) var vi til tryghedsscanning på privatklinik. Men denne scanning gjorde alt andet end at give tryghed... vi kunne nemlig ikke se hjertblink. I to uger derefter gik jeg derfor i uvished før vi endelig i uge 8 fik lov til at se og høre det dejlgste lille hjerte!
De sidste næsten to uger har jeg ligget i sengen med influenza A og er i denne sammenhæng selvfølglig sindssygt bange for at det kan have skadet barnet.
Så som I kan høre er jeg virkelig pylret denne gang!
Jeg har haft enormt ondt - dette er dog aftagende. I starten var det menstruations-lignende smerter. Senere smerter som jeg tænker er ligament smerter.
Har haft frygtelig kvalme som heldigvis har været aftagende de sidste par dage.
Og så er jeg allerede KÆMPE stor!!!
Glæder mig til 1. trimester er overstået... håber jeg så vil få lidt ro på og kunne begynde at glæde mig til at familien nu bliver øget til 4
Glæder mig til at høre alle I andres historie 
Anmeld