Så er der veer til mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.874 visninger
33 svar
0 synes godt om
23. november 2009

LineD

Ja kære Babybrugere!

Så er der dææælme veer til mig, har haft dem siden kl 18 ca. og nu er vi henne på 1 min. varighed med mellemrum der siger 3 min. Hold OP hvor de bider...

Men tænker det er tidligt at ringe til FG nu... der kan vel gå lang tid endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

grube1984

Dejligt.. Så er der en baby lige om hjørnet til dig.. Spændende

Min jordemoder sagde at jeg sku ringe til fødegangen, når der var 5 minutter mellem veerne, såååh...

Anmeld

23. november 2009

Ox.

grube1984 skriver:

Dejligt.. Så er der en baby lige om hjørnet til dig.. Spændende

Min jordemoder sagde at jeg sku ringe til fødegangen, når der var 5 minutter mellem veerne, såååh...

Jeps, jeg fik også at vide at de skulle vare min. 1 minut, komme med under 5 minutters mellemrum og så skulle det have kørt sådan ca 1 time ihvertfald , så mon ikke du skulle ringe?

Anmeld

23. november 2009

SaNiNa

uuuh håber du ligger med en lille en når jeg står op i morgen..

pøj pøj

Anmeld

23. november 2009

lulle1985

WUUHUUU DEJLIGT, syntes jeg også du fortjener

så jeg har ikke andet og sige end.... LET NUMSEN OG FÅ RINGET TIL FG.... OG HELD OG LYKKE

Anmeld

23. november 2009

LineD

Så er der ringet til FG, Jeg må bare tuller hjemme til jeg ikke synes det er sjovt mere og så ellers ringe igen og sige nu kommer jeg Eller hvis vandet gik naturligvis... Riiiigtig sød JM

Anmeld

23. november 2009

LotteN

spændende... håber der snart ske noget og du får guldklumpen i armene inden længe

Anmeld

23. november 2009

Becks

LineD skriver:

Ja kære Babybrugere!

Så er der dææælme veer til mig, har haft dem siden kl 18 ca. og nu er vi henne på 1 min. varighed med mellemrum der siger 3 min. Hold OP hvor de bider...

Men tænker det er tidligt at ringe til FG nu... der kan vel gå lang tid endnu.

Eiiiiii hvor spændende søde...

Ih du må gerne føde efter midnat, der er det nemlig min føsdag hihi...

Ønsker dig alt held og lykke søde

Anmeld

23. november 2009

Ox.

LineD skriver:

Så er der ringet til FG, Jeg må bare tuller hjemme til jeg ikke synes det er sjovt mere og så ellers ringe igen og sige nu kommer jeg Eller hvis vandet gik naturligvis... Riiiigtig sød JM

Ihh hvor spændende!

Jeg vil også sige at hold ud hjemme så længe du kan, for der er ikke noget ved at ligge deroppe for længe, jeg ventede fra kl 5 om morgenen til kl 21.30 om aftenen med at tage derind, og er glad for jeg gjorde, for hun gad jo først helt ud da kl var 8.03

Anmeld

23. november 2009

Maddox

Uhhh... hvor spændende

Rigtig meget held og lykke med fødslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.