Lægen sagde.. Influenza

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. november 2009

hc=k

Ja det var lægens ord. muligvis en meget midt af de her sens svineinfluenza

Jeg skal forsøge med vælling og så hellers komme igen på fredag for at se om han har det bedre..

Han har fået en flaske vælling nu og hold da op han er i hopla det er satme dejligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

Lone Jakobsen

jamen det var da...et eller andet sted...en god ting....forstå mig ret. det er da ikke sjovt at din søn har influenza, men dejligt at du ved hvad det er, og at det virkede med vælling.

Anmeld

24. november 2009

Mira0911

Der er jo også Influenza a over det hele... Desværre... Kender mange som siger "Den er slet ikke her" Og ca 5 km fra dem, ligger der en efterskole, hvor stort set alle elever har det...

Anmeld

24. november 2009

qp

Ja... i min søns vuggestue har der også været flere tilfælde af det skidt! Jeg spurgte pædagogerne hvordan de øvrige børn var kommet igennem det - og de sagde, at det for det meste bare var høj feber....

Hver morgen når jeg afleverer ham tænker jeg "i dag ringer de og siger han er syg"... men der har heldigvis ikke været noget endnu og jeg håber søreme ikke han bliver syg liiige nu el om lidt for jeg skal skrive opgave - bare skide svært, at komme i gang når man ik er motiveret.

God bedring med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.