Svimmel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. november 2009

linemus

Jeg synes, jeg er blevet meget svimmel de sidste par dage. Især om morgenen, når jeg står og laver morgenmad. Imorges måtte jeg vende hovedet nedad tre gange i løbet af kort tid, ellers var jeg besvimet. Har haft det lidt svimmelt, når jeg har stået op i løbet af dagen, men ikke rigtig til aften. Er der nogen af jer, der har prøvet det? Hvad kan det skyldes?

Line 16+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

missKat

linemus skriver:

Jeg synes, jeg er blevet meget svimmel de sidste par dage. Især om morgenen, når jeg står og laver morgenmad. Imorges måtte jeg vende hovedet nedad tre gange i løbet af kort tid, ellers var jeg besvimet. Har haft det lidt svimmelt, når jeg har stået op i løbet af dagen, men ikke rigtig til aften. Er der nogen af jer, der har prøvet det? Hvad kan det skyldes?

Line 16+2

Er du begyndt på jern?? 

Anmeld

23. november 2009

linemus

Ja, det har jeg taget i nogle uger nu. Tager GraviJern og husker dem hver aften. Ellers ville jeg også tro det var derfor.

Anmeld

24. november 2009

missKat

linemus skriver:

Ja, det har jeg taget i nogle uger nu. Tager GraviJern og husker dem hver aften. Ellers ville jeg også tro det var derfor.

Så har jeg ikke noget forslag... hmm

Jeg ville nok lige ringe til JM for at høre om hun kunne have en forklaring. For det lyder da ikke rart 

Anmeld

24. november 2009

linemus

Havde tænkt mig at ringe til lægen, hvis det også var galt i dag, men det var det så ikke. Forskellen har været, at de andre dage har jeg givet børnene tøj på først, så der derved er gået lang tid, før jeg har fået morgenmad. I dag hentede jeg dem ned med det samme, så vi kunne spise først, og det kan nok godt være derfor. Jeg har det i hvert fald meget bedre i dag. Tænk at det kan påvirke en hel dag, om der går en lille time fra eller til før man får morgenmad

Line

Anmeld

25. november 2009

missKat

linemus skriver:

Havde tænkt mig at ringe til lægen, hvis det også var galt i dag, men det var det så ikke. Forskellen har været, at de andre dage har jeg givet børnene tøj på først, så der derved er gået lang tid, før jeg har fået morgenmad. I dag hentede jeg dem ned med det samme, så vi kunne spise først, og det kan nok godt være derfor. Jeg har det i hvert fald meget bedre i dag. Tænk at det kan påvirke en hel dag, om der går en lille time fra eller til før man får morgenmad

Line

ja det kan jo sagtens være årsagen.. Godt der ikke skulle mere end morgenmad til at løse det 

Håber du bliver ved med at have det godt!!

Anmeld

26. november 2009

Manne

Lavt blodtryk? 

Døjer selv med det. Håber du får en forklaring, så er det lidt nemmere at have med at gøre.

KH. Marianne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.