Hvad gør man :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.116 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. november 2009

N&J

Kan altså ikke rette overskriften, men der skulle være en  smiley.. [rettet, Henrik]

Okey har så lige lavet en aftale med en gammel bekendt, som dengang var så godt et knald, om at ses her i weekenden, men han kommer efter en fodboldkamp og så tager han herhjem bagefter lidt øl med drengene, men nu er det det at det bare er tusind år siden udover Tue, så ja ved ikke helt hvor meget jeg skal gøre ud af mig selv, når det nu bare sandsynligvis er ja sex, men det er altså 7 år siden vi har set hinanden og jeg vil sku gerne også for min egen skyld se bare lidt lækker ud, så hjælp hvad ville I gøre eller rettere hvor meget ville I gøre ud af jer selv.. 

Knuz fra <Jane, der altså glæder sig.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

frk Jensen

årh de kære knaldevenner...

Jeg ville lige barbere ben og evt down there.. smide lidt let make-up i hovedet, og tage grødmosen ud af håret og finde voksen eller hårlakken frem.. ;D

Lige hoppe i de bukser du har den bedste røv i... tja du ska syns rigtig godt om dig selv..

smid lidt lækkert på bordet, chokolade eller hvad du syns om..

tænd stearinlys...

Hmm nu kan jeg ikke komme på mere.. God fornøjelse

Anmeld

23. november 2009

N&J

BetinaMørk skriver:

årh de kære knaldevenner...

Jeg ville lige barbere ben og evt down there.. smide lidt let make-up i hovedet, og tage grødmosen ud af håret og finde voksen eller hårlakken frem.. ;D

Lige hoppe i de bukser du har den bedste røv i... tja du ska syns rigtig godt om dig selv..

smid lidt lækkert på bordet, chokolade eller hvad du syns om..

tænd stearinlys...

Hmm nu kan jeg ikke komme på mere.. God fornøjelse

Hehe tak..  benene havde jeg glemt alt om.. dem må jeg hellere huske.. 

Anmeld

23. november 2009

frk Jensen

Så lidt..

Anmeld

23. november 2009

JustAnotherName

NikitasMoar skriver:

Hehe tak..  benene havde jeg glemt alt om.. dem må jeg hellere huske.. 

og for guds skyld armhulerne også 

Du må have en suuuuper weekend   

Anmeld

23. november 2009

N&J

JustAnotherName skriver:

og for guds skyld armhulerne også 

Du må have en suuuuper weekend   

Hehe ja det må jeg hellere også huske.. utroligt hvor meget man bare ikke gider gøre når man ikke har en kæreste eller mand..

Jeg håber sku også det bliver en god weekend.. lidt mystisk, men dejlig alligevel

Anmeld

23. november 2009

Honningblomst

Du skal da gøre det hele... altså barbere og smørre ind i creme alle steder...dufte godt og en super makeup og frækt undertøj..og så kan det yderste lag tøj godt være stille og roligt. Og så ellers lidt musik, levende lys og vin...så bliver selv den mest kedelige mand da også lækker..

held og lykke med det...lyder godt...

Anmeld

23. november 2009

N&J

Eva skriver:

Du skal da gøre det hele... altså barbere og smørre ind i creme alle steder...dufte godt og en super makeup og frækt undertøj..og så kan det yderste lag tøj godt være stille og roligt. Og så ellers lidt musik, levende lys og vin...så bliver selv den mest kedelige mand da også lækker..

held og lykke med det...lyder godt...

Kedelig det var han ihvertfald ikke i sin tid, men det er selvfølgelig 7 år siden, men satser på at han stadig er forbandet god i sengen.. hehe, jeg har jo bare ikke været sammen med andre end Nikitas far i over 2½ år.. uhh regner dog med at han styrer slaget som han jo er så god til.. men det er jo begrænset hvor meget jeg kan nå, lillepigen skal jo helst sove, så vi kan være inde i stuen.. 

Anmeld

23. november 2009

Honningblomst

NikitasMoar skriver:

Kedelig det var han ihvertfald ikke i sin tid, men det er selvfølgelig 7 år siden, men satser på at han stadig er forbandet god i sengen.. hehe, jeg har jo bare ikke været sammen med andre end Nikitas far i over 2½ år.. uhh regner dog med at han styrer slaget som han jo er så god til.. men det er jo begrænset hvor meget jeg kan nå, lillepigen skal jo helst sove, så vi kan være inde i stuen.. 

Lyder da rigtig spændende...ihh, altså...mon ikke hun sover så I kan hygge lidt..

Anmeld

23. november 2009

N&J

Eva skriver:

Lyder da rigtig spændende...ihh, altså...mon ikke hun sover så I kan hygge lidt..

finger for at hun bare sover.. ellers så han sku vente.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.