Billede af ungerne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. november 2009

SHJuP

Puha... Vi var ved fotograf oppe i børnehaven, for at få taget billede af ungerne (det ønsker bedsteforældrene sig jo hvert år...)

Men fotografen var så muggen, så det endte med et seriøst skod-billede! Ida smiler, Emma ser muggen ud, og Noah ligner én der hurtigst muligt vil derfra...

Så nu har vi selv været ved at tage et. Selvfølgelig er det ikke så professionelt, men hvad siger I... Kan det bruges?

Knus fra Stine, der fik taget rigtig rigtig mange billeder med 2 børn der smilede, og én der kiggede væk... SLET IKKE NEMT MED 3 PÅ EN GANG

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

HelleBelle

Det er da et SKØNT billede :0))))) Sådan et man ikke kan lade være med at smile af!!

Anmeld

23. november 2009

Susan1978

jeg synes også det er mega lækkert. 

du skal måske lige lave den en anelse mere lys i den grå farve, eller lavde det om til Sepia farven. (den brunlige) Jeg synes den er meget mørk.

Men hvor er de bare lækre dine unger. Hvis jeg var dig ville jeg være stolt af bare at have fanget dem alle 3 med smil..  det er umuligt herhjemme.

Vi har også fået taget nogle billeder i familiehuset, det var dagplejens venner der stod for det, og de havde hyret en fotograf der var bare var mega dårlig. 

så jeg har smidt 350,- lige ud af vinduet.  De er så ringe.. okay at Ea har hold i nakken, er ikke hans skyld men tænk at han ikke lige kan se at deres tøj sidder helt umuligt..  øv.

Anmeld

23. november 2009

Annette

Det er da SÅ godt et billede. Det kan helt sikkert bruges.
Ja de er ikke altid heldige de billeder man får lavet i børnehaven/skolen.
For fotografen handler det om at få sparket ungerne igennem, så han kan tjene penge..
Nogle gange kan man bare være heldig, som amatørfotograf og det har du godt nok været :0))))

Knus Annette

Anmeld

23. november 2009

Tina2

Ej hvor er det supergodt!!!! Er sgu da noget af en præstation at få alle tre med smil, DET er svært herhjemme! Og Filuca laver meget kunstige smil på fotos pt. Hun er ellers så fotogen....

Vil give Susan ret i det skal lysnes lidt og ellers den brune farve, det er så superflot....

Anmeld

24. november 2009

tumle81

Synes også det er super flot :-)

Har selv prøvet men der kom ikke så store smil frem *s*

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.