Bastian skriver:
Øv, det er ikke særlig gennemtænkt. Da min søn gik i børnehave, blev det holdt en fredag eftermiddag fra 14-16 eller et eller andet i den stil. Det synes jeg passer bedre, og der var også altid mange.
Nej det er nemlig lige det det ikke er.
Jeg synes ideen er rigtig god, men kn også bare føre mange skuffede børn med dig. For er sikker på at der sidder nogle børn som ingen har med. Og når man er 6 år, så forstår man altså ikke altid helt det med arbejde, tjene penge, kun 6 ugers ferie om året osv
Og hvis det bare var en gang i mellem, men der er tit et arrangement, sommer dit dut, efterårs dit dut, lejertur hvor SFO lukker 3 timer før normalt osv osv.
Og jeg synes personligt selv det er svært at skulle få 6 ugers ferie til at række så lang, når man gerne vil give dem sommerferi, fri i uge 42 og uge 7 og mellem jul og nytår. Og hvis man skal tage en fridag her der og alle vegne, så er en uge hurtigt gået, som man selv skal betale.
For mig kan jeg godt økonomisk klare at selv betale de fridage, men det er der nole der ikke har råd til.
Ja snyes bare det er svært:0)
Anmeld