Bedsteforældredag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2009

Valle81

Eva skriver:

Hvor godt du gør noget... tror mange tænker og ikke orker eller tør tage fat om det...så godt der er nogle som dig...super... og skide godt hvis I får styr på det diktatur omkring hvordan I må holde fødselsdage..

Knus

Jamen, jeg tror da at næsten alle de andre har det ligesom mig, o tænker FUCK FUCK FUCK nogla gange.

Men tror der er så magne der ikke tør sige noget, for det hele skal virke så pisse pænt og glansbilled agtigt ud af til og vi er den perfekte familie der har overskud til det helel bla bla bla og i virkeligheden er de ved at gå til

Jeg må sige noget, om jeg så bliver haglet ned:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

Honningblomst

Valle81 skriver:

Jamen, jeg tror da at næsten alle de andre har det ligesom mig, o tænker FUCK FUCK FUCK nogla gange.

Men tror der er så magne der ikke tør sige noget, for det hele skal virke så pisse pænt og glansbilled agtigt ud af til og vi er den perfekte familie der har overskud til det helel bla bla bla og i virkeligheden er de ved at gå til

Jeg må sige noget, om jeg så bliver haglet ned:0)

Det er jeg sikker på du ikke vil blive....men der er jo altid nogle der er imod, men sådan er det...bare få sagt det der skal siges..

Anmeld

23. november 2009

Bastian

Øv, det er ikke særlig gennemtænkt. Da min søn gik i børnehave, blev det holdt en fredag eftermiddag fra 14-16 eller et eller andet i den stil. Det synes jeg passer bedre, og der var også altid mange.

Anmeld

23. november 2009

dorthemus

Jeg blander mig lige  Jeg er pædagog og i min børnehave  arrangerer vi også bedsteforældredage, men vi ved også at mange børn ikke har bedsteforældre der lige kan smide hvad de har i hænderne eller bor for langt væk...vi gør det, at bedsteforældredagen annonceres minimum seks måneder før OG har man ikke en bedste så må tante/onkel/moster/nabo eller mors veninde komme med...alle er glade og vi får en skøn dag

Knus Dorthe

Anmeld

23. november 2009

dorthemus

WilliamsMor skriver:

Hejsa.

Her hjemme gør vi det samme som du har gjort ringer til olde forældrene. For de er friske og går alle hjemme på pension.

Synes ikke det vigtigste er hvem der kommer med, men at barnet får en eller 2 med som de holder af og gerne vil have med til sådanne ting.

Janie.

Anmeld

23. november 2009

Valle81

Bastian skriver:

Øv, det er ikke særlig gennemtænkt. Da min søn gik i børnehave, blev det holdt en fredag eftermiddag fra 14-16 eller et eller andet i den stil. Det synes jeg passer bedre, og der var også altid mange.

Nej det er nemlig lige det det ikke er.

Jeg synes ideen er rigtig god, men kn også bare føre mange skuffede børn med dig. For er sikker på at der sidder nogle børn som ingen har med. Og når man er 6 år, så forstår man altså ikke altid helt det med arbejde, tjene penge, kun 6 ugers ferie om året osv 

Og hvis det bare var en gang i mellem, men der er tit et arrangement, sommer dit dut, efterårs dit dut, lejertur hvor SFO lukker 3 timer før normalt osv osv.

Og jeg synes personligt selv det er svært at skulle få 6 ugers ferie til at række så lang, når man gerne vil give dem sommerferi, fri i uge 42 og uge 7 og mellem jul og nytår. Og hvis man skal tage en fridag her der og alle vegne, så er en uge hurtigt gået, som man selv skal betale.

For mig kan jeg godt økonomisk klare at selv betale de fridage, men det er der nole der ikke har råd til.

Ja snyes bare det er svært:0)

Anmeld

23. november 2009

4xGreve

Valle81 skriver:

Hejsa, et surt opstød fra mig idag kommer der lige.

Asta er starte i skole, og i morgen er der arrangeret bedsteforældre klip og klistredag med æbleskirver fra kl 0900 -11.3. Lyder brænd hyggeligt, men nu kommer mit sure opstød.

Hvor mange børn har bedste forældre der ikke arbejder, hvor mange bedsteforældre tager fri når der bliver holdt sådan noget.

Asta har kun min mor og far, da hun ikke ser sin far. Min far havde et møde han ikke kunne aflyse, min mor har lige været syg en uge, og ville ikke tage fri da der er så meget sygdom på arbejde.

Asta var ulykkelig over hun ikke kunne få nogen med, og jeg fuld af dårlig samvittighed og arrigskab. Hvorfor skal alt dette arrangers for så små børn, der ikke forstå at mor far, bedstemor bedstefar osv ikke kan få fri i flæng.

Nå hvad så , jo jeg ringede til mine bedsteforældre, altså Asta's oldeforældre på 73 og 76 år. Heldigvis rimelig friske og mobile. Og de sagde ja det ville de gerne.

Asta blev så glad og lykkelig, og jeg lettet.

Hvordan klarer i alt det der bliver arrangeret osv, er jeg for sippet og snerpet jah jeg ved det ikke:0)

Og forresten så er der så juleklippedag for børn og forældre på fredag.

Christina

her er vi heldige at begge mine forældre er hjemmegående førtids pensionister og lige pt. ser vi ikke Frank´s familie da jeg var træt af at det altid var mig der skulle holde kontakten og at de ikke forstod at vi ikke kunne komme til alt muligt tam tam pga. Daniella´s sarte sanse system og efter jeg er stoppede med altid at kontakte først har vi ikke hørt fra dem i ca. ½ år og de går vist og siger nogen grimme ting om os ude i byen f.eks at de ikke må se Daniella, at vi forbyder dem det osv. hvilket er en gang fis men hvad...

Så her er problemet løst på forhånd...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.